تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۴
کد خبر : 8277

شکیرا عطر جدیدش روجو را با رقصی احساسی معرفی کرد

شکیرا عطر جدیدش روجو را با رقصی احساسی معرفی کرد

شکیرا خواننده کلمبیایی پس از جدایی اش از جرارد پیکه به کسب درآمد ادامه می دهد و نه تنها در صنعت موسیقی درآمدزایی می کند، بلکه اکنون عطر جدیدی را با الهام از توانمندی زنان روانه بازار کرده است. شکیرا در حساب رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که این عطر جدید در آستانه ورود به

شکیرا خواننده کلمبیایی پس از جدایی اش از جرارد پیکه به کسب درآمد ادامه می دهد و نه تنها در صنعت موسیقی درآمدزایی می کند، بلکه اکنون عطر جدیدی را با الهام از توانمندی زنان روانه بازار کرده است.

شکیرا در حساب رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که این عطر جدید در آستانه ورود به بازار است. او این خبر را در ویدیویی فاش کرد که در آن اکانت عطر شکیرا را تگ کرد.

در پیام کلیپی که او به اشتراک گذاشت، آمده است: «با روجو، عطر جدید زنانگی قدرتمند و اولین ادوپرفیوم شکیرا پرفیومز» او همچنین در این ویدیوی کوتاه ظاهر می شود و لباس رنگارنگی به نام رایحه پوشیده است که با آن رقصی احساسی انجام می دهد.

این متریال روی ریمیکس «دختری مثل من» تنظیم شده است. این پیام بلافاصله دنبال کنندگان او را هیجان زده کرد زیرا این اولین محصول از این نوع نیست که شکیرا دارد. او در حال حاضر سه عطر دیگر در بازار دارد.

در این میان، بوی “رقص” خودنمایی می کند، زیرا حتی در بطری آن اسطوره ای ترین رقص شکیرا در “Hips Don’t Lie” وجود دارد. طبق تریلر مختصر آگهی، بطری «روجو» مستطیل شکل و ساده است، عطر آن شیرین با رایحه های تمشک و کمی کهربا است.

هنرمندان دیگری که عطر روانه بازار کرده اند

شکیرا تنها خواننده‌ای نیست که مجموعه‌ای از عطرهای موجود در بازار دارد و بیشتر ستاره‌ها از تصویر آن‌ها برای بهره‌ برداری از آن در محصولات مختلف استفاده می‌ کنند.

به عنوان مثال، در سال 2011، تیلور سویفت مجموعه ای کامل از عطرها، از جمله Wonderstruck، رایحه ای گلی میوه ای از تمشک، شاه توت و هلو را را روانه بازار کرد.

ریحانا عطر RiRi را با رایحه‌ ای گلدار و میوه‌ ای از میوه شور، ماندارین ایتالیایی، رم و انگور فرنگی سیاه عرضه کرده است.

برچسب ها :

ناموجود