تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۴۹
کد خبر : 8826

شکیرا در شب پر از موسیقی و رقص در میامی می درخشد

شکیرا در شب پر از موسیقی و رقص در میامی می درخشد

شکیرا در کنسرت الخاندرو سانز در میامی با همراهی دو پسرش میلان و ساشا شرکت کرد. این رویداد که در استادیوم مرکز کاسیا برگزار شد، استعداد باور نکردنی الخاندرو سانز را به نمایش گذاشت و پیوند عمیقی را که بین او و شکیرا در دو دهه گذشته ایجاد شده بود، تقویت کرد. شب پر از

شکیرا در کنسرت الخاندرو سانز در میامی با همراهی دو پسرش میلان و ساشا شرکت کرد. این رویداد که در استادیوم مرکز کاسیا برگزار شد، استعداد باور نکردنی الخاندرو سانز را به نمایش گذاشت و پیوند عمیقی را که بین او و شکیرا در دو دهه گذشته ایجاد شده بود، تقویت کرد.

شب پر از موسیقی، رفص و محبت واقعی بود زیرا شکیرا افکار خود را در مورد اجرا به اشتراک می‌ گذاشت و حتی با بازیگوشی درباره لباس کنسرت پسرش میلان اظهار نظر می‌ کرد.

دوستی شکیرا و الخاندرو سانز

شکیرا و الخاندرو سانز بیش از 20 سال پیش با همکاری در فیلم پرفروش “لا تورتورا” با یکدیگر آشتا شدند. این همکاری هر دو هنرمند را به ارتفاعات جدیدی از موفقیت حرفه ای رساند و بذر یک پیوند شخصی قابل توجه را کاشت. از آن زمان، آنها یکدیگر را به عنوان خانواده نزدیک می دانستند و دیدار مجدد آنها در کنسرت میامی گواهی بر این دوستی پایدار بود.

 

شکیرا در کنار تصویری از نمایش با طرفدارانش در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک گذاشت. «امروز رفتم تا ببینم برادرم آواز می خواند و خودش است. آل، شما چنین هنری دارید، و دیدن چنین هنرمند بزرگی مثل شما که همیشه اینقدر به مخاطبان نزدیک است، لذت بخش است. تو فوق‌ العاده‌ ای، الخاندرو،»

شب همه چیز در مورد موسیقی به طور جدی نبود. فضای زیادی برای طنز و سرگرمی خانوادگی وجود داشت. شکیرا نمی‌ توانست از شوخی کردن پسر بزرگش، میلان، برای لباس انتخابی‌ اش برای کنسرت چشم پوشی کند. او با محبت او را با بیزاراپ، دی جی معروف آرژانتینی که به داشتن کلاه و عینک آفتابی معروف است مقایسه کرد.

شکیرا در ویدئویی با میلان در کنسرت الخاندرو سانز گفت: “من با مینی بیزاراپم آمدم.” اشاره به بیزاراپ که با خنده و طنز طرفداران روبرو شد و حتی خود دی جی نیز به این سرگرمی پیوست و با اظهار نظر پاسخ داد. او با طنز نوشت: «او از من استایل بیشتری دارد.

الخاندرو سانز تور “Sanz en Vivo” خود را در ایالات متحده پس از نمایش های موفق در اسپانیا، مکزیک و آمریکای لاتین آغاز کرده است. مرکز کاسیا در میامی، فلوریدا، شنبه شب شاهد اجرای پر فروشی بود که در آن کامیلو، النا رز، یوتوئل و بئاتریز لوئنگو حضور داشتند. این نمایش فراموش نشدنی تأثیری ماندگار بر 12000 طرفدار حاضر بر جای گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود