تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
کد خبر : 6264

فریاد شکیرا وقتی در حین فیلمبرداری موش روی سرش راه می رود

فریاد شکیرا وقتی در حین فیلمبرداری موش روی سرش راه می رود

در یک کلیپ خنده‌دار که در روز سه‌شنبه در اینستاگرام این سوپراستار کلمبیایی به اشتراک گذاشته شد، هنگامی که موش در حین فیلمبرداری موزیک ویدیوی همکاری اخیرش با مانوئل توریزو، ” کوپا واسیا Copa Vacía” تقریباً روی سرش راه می‌رفت، فریاد میزند. شکیرا در صحنه تصویری نقش یک پری دریایی را بازی می کند و

در یک کلیپ خنده‌دار که در روز سه‌شنبه در اینستاگرام این سوپراستار کلمبیایی به اشتراک گذاشته شد، هنگامی که موش در حین فیلمبرداری موزیک ویدیوی همکاری اخیرش با مانوئل توریزو، ” کوپا واسیا Copa Vacía” تقریباً روی سرش راه می‌رفت، فریاد میزند.

شکیرا در صحنه تصویری نقش یک پری دریایی را بازی می کند و در یک نقطه او را در حال دراز کشیدن در آب در میان صخره ها و زباله ها می بینند. مشخص نیست که موزیک ویدیو دقیقاً کجا فیلمبرداری شده است، اما به وضوح در جایی قابل دسترسی برای حیوانات است، زیرا در کلیپ پشت صحنه موش وارد کادر می شود و نزدیک سر شکیرا می رود.

شکیرا در حالی که در آن زمان جیغ می‌کشید، به وضوح فکر می‌کرد که بعد از آن لحظه خنده‌دار بود، زیرا او آن لحظه را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او در کپشن اینستاگرام (ترجمه شده از اسپانیایی به انگلیسی) در کنار این ویدئو نوشت: “چیزهایی که حتی برای پری دریایی ها اتفاق می افتد.”

فیلمبرداری ویدیویی ” کوپا واسیا Copa Vacía” پر حادثه بود. حتی فراتر از مهمان غیرمنتظره موش.

شکیرا به زبان اسپانیایی گفت: “مخزن ماهی شکست، در مجموعه یک سیل به راه افتاد و مجبور شدند من را از آنجا ببرند. من نمی توانستم بیرون بروم زیرا دم پری دریایی داشتم و نمی توانستم از آن بالا بروم. این خواننده برای کل موزیک ویدئو لباس را پوشیده بود و برای ادامه فیلمبرداری، مجبور شد در جریان حادثه سر صحنه او را با جرثقیل ار از انجا خارج کنند.

او افزود: “هر مردی برای خودش. خوب است که فقط یک حکایت بود و من اینجا هستم تا آن را بگویم.”

قبل از انتشار این ویدیو، خواننده یک کلیپ سرگرم کننده از پشت صحنه فیلمبرداری موزیک ویدیو را به اشتراک گذاشت که نشان می داد او در حال حمل در قسمت های مختلف صحنه و خوردن یک میان وعده بود، نشان می داد.

کوپا واسیا یکی از تک آهنگ های اخیری است که شکیرا از زمان جدایی اش از جرارد پیکه سابق منتشر کرده است.

شکیرا به تغییرات اخیر در زندگی خود اشاره کرد که در ماه می جایزه زن سال بیلبورد را در مراسم افتتاحیه زنان لاتین در موسیقی دریافت کرد. او هنگام گرفتن جایزه گفت: «این سال یک سال تغییرات لرزه‌ای در زندگی من بود که در آن بیشتر از همیشه و به شخصه احساس کردم که یک زن چیست.

او افزود: «این یک سال بود که متوجه شدم ما زنان قوی‌ تر از آن چیزی هستیم که فکر می‌کنیم، شجاع‌ تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم، مستقل‌تر از آن چیزی هستیم که به ما آموخته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود