تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 6754

شکیرا در حال لذت های شبانه در یک مرکز مشهور دیده شد

شکیرا در حال لذت های شبانه در یک مرکز مشهور دیده شد

شکیرا در حالی که از خیابان های شلوغ غرب هالیوود لذت می برد بهترین زندگی خود را سپری می کند. خواننده کلمبیایی در کانون مشهور دلیله با دوستانش دیده شد. او که کاملاً لباس سفید پوشیده بود، اعتماد به نفس درخشانی از خود تراوش کرد که نگاه همه را به خود جلب کرد. یک تاپ

شکیرا در حالی که از خیابان های شلوغ غرب هالیوود لذت می برد بهترین زندگی خود را سپری می کند. خواننده کلمبیایی در کانون مشهور دلیله با دوستانش دیده شد.

او که کاملاً لباس سفید پوشیده بود، اعتماد به نفس درخشانی از خود تراوش کرد که نگاه همه را به خود جلب کرد. یک تاپ سفید به زیبایی به او چسبیده بود در حالی که شلوار سفید روان با هر قدمی که او برمی داشت تاب می خورد. انتخاب او از پلتفرم های بلند سفید همراه با یک کیف سفید، ظاهر تک رنگ را تکمیل کرد.

شکیرا درخشان به نظر می رسید، با آرایش طبیعی اش که ویژگی های او را برجسته می کرد. لبخندش پر جنب و جوش بود و چشمانش از هیجان وقایع شب برق می زد. موهای موج دارش روی شانه هایش جاری شد و بر هاله بی خیال و ظریفش افزود.

 

سفر شکیرا پس از نقل و انتقال پیکه به همراه کلارا چیا در عمارتی اتفاق می افتد که زمانی در اولین بارداری خود لحظاتی را با او به اشتراک گذاشته بود.

شکیرا همچنان به پیشرفت خود در صنعت سرگرمی ادامه می دهد

خواه طرفدار آهنگ های کلاسیک او مانند «Hips Don’t Lie» باشد، یا آخرین ترانه های او که در جدول برتر قرار دارند، آهنگ های او مردم را گرد هم می آورد و فضایی شاد ایجاد می کند که مقاومت در برابر آن غیر ممکن است.

در طول بیستمین نسخه Premios Juventud، هنرمند کلمبیایی هشت جایزه را برای موسیقی و تلاش های خستگی ناپذیرش در طول 23 سال در تغییر جوامع از طریق بنیاد Pies Descalzos برنده شد.

هوای غروب از هیجان می‌ ترکید و او صحنه را با یک لباس قرمز زیبا، کفش‌های پاشنه بلند، و مدل موی بلوند مشخص، تزیین می‌ کرد و همه قلب‌ هایی که در کولیسئو د پورتوریکو در سن خوان بودند مملو از شور و هیجان بود.

برچسب ها :

ناموجود