تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 11504

شکیرا در حال ساخت یک موسیقیدان فوق العاده برای آینده است

شکیرا در حال ساخت یک موسیقیدان فوق العاده برای آینده است

شکیرا همیشه به خاطر استعداد خارق العاده اش در موسیقی شناخته شده است. با این حال، در مصاحبه اخیر با Glamour Spain، او فاش کرد که پسرش میلان ممکن است حتی در ساز خاصی از او بهتر باشد. خواننده سرشناس کلمبیایی گفت فرزند اولش میلان در حال یادگیری درام است و با گذشت زمان در

شکیرا همیشه به خاطر استعداد خارق العاده اش در موسیقی شناخته شده است. با این حال، در مصاحبه اخیر با Glamour Spain، او فاش کرد که پسرش میلان ممکن است حتی در ساز خاصی از او بهتر باشد.

خواننده سرشناس کلمبیایی گفت فرزند اولش میلان در حال یادگیری درام است و با گذشت زمان در حال پیشرفت است. شکیرا عشق خود را به نواختن درام ابراز کرد اما اعتراف کرد که در آن بهترین نیست. او در بخشی از این مصاحبه به این نشریه گفت: “من عاشق نواختن درام هستم، اما در آن عالی نیستم.” “من سر و صدای زیادی ایجاد می کنم، زیرا این بهترین کاری است که می توانم انجام دهم.”

شکیرا همیشه در مورد عشق خود به موسیقی و اهمیت پرورش استعداد های موسیقی در فرزندانش سخن گفته است. در سال 2023، شکیرا آهنگ “Acróstico” را با حضور میلان و ساشا منتشر کرد که آنها را با همسر سابق خود جرارد پیکه به اشتراک دارد.

در “Acróstico” که در انگلیسی به معنی “آکروستیک” است کلمه دیگری برای یک شعر می گوید که پسرانش عشق های واقعی زندگی او هستند و دلیل اینکه او توانسته است از پس تمام مشکلات برآید پس از اینکه پیکه فوتبالیست بازنشسته قلب او را شکست.

در ابیات، آهنگ اسپانیایی زبان نام پسرش، میلان و ساشا را نیز بیان می کند. شکیرا در بیت اول می خواند: “تو به من آموختی که عشق کلاهبرداری نیست و وقتی واقعی باشد تمام نمی شود / من سعی کردم تو را از دیدن گریه ام بازدارم، نمی خواستم شکنندگی من را ببینی.” و افزود که او همیشه در کنار آنها خواهد بود، “و اگرچه زندگی با من اینگونه رفتار کرد / من فقط برای شما قوی خواهم بود.”

برچسب ها :

ناموجود