تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 10438

شکیرا به قولی که به بچه‌ هایش داده بود عمل می کند

شکیرا به قولی که به بچه‌ هایش داده بود عمل می کند

این یک شب باور نکردنی برای شکیرا بود. این خواننده کلمبیایی یکی از برندگان بزرگ شب گرمی لاتین بود و با بچه هایش ساشا و میلان برنده هایش را جشن گرفت. پس از برنده شدن آهنگ سال برای موسیقی با بیزاراپ، شکیرا یک سخنرانی احساسی بر روی صحنه انجام داد که در آنجا او به

این یک شب باور نکردنی برای شکیرا بود. این خواننده کلمبیایی یکی از برندگان بزرگ شب گرمی لاتین بود و با بچه هایش ساشا و میلان برنده هایش را جشن گرفت. پس از برنده شدن آهنگ سال برای موسیقی با بیزاراپ، شکیرا یک سخنرانی احساسی بر روی صحنه انجام داد که در آنجا او به قوای که به فرزندانش داده بود عمل کرد و این قول چیزی به جزء خوشحال بودن نبود که شکیرا به فرزندانش داده بود.

این خواننده ادامه داد: من این جایزه را به فرزندانم میلان و ساشا تقدیم می‌ کنم زیرا به آنها قول داده‌ ام که خوشحال خواهم شد، به آنها قول داده‌ ام مادری داشته باشند که با تمام خنده‌ هایشان بخندند زیرا لیاقتش را دارند. بنابراین من از قبل در مورد آنچه در آینده خواهد آمد، در مورد آهنگ هایی که قرار است بنویسم، در مورد توری که قصد انجام آن را دارم، در مورد مخاطبانی که قرار است آن را با آنها به اشتراک بگذارم فکر می کنم. و همانطور که یکی از دوستان می گوید، هیچ چیز در گذشته وجود ندارد، فقط آینده به یاد می آید.

شکیرا در طول سخنرانی خود فاش کرد که پس از جدایی از پیکه، تغییرات را پذیرفته و شروع به احساس تازگی می کند. طرفداران این خواننده در حال حاضر هیجان خود را برای تور جهانی آینده و موسیقی جدیدی که او برای سال 2024 روی آن کار کرده است به اشتراک می گذارند.

در طول بیست و چهارمین دوره گرمی لاتین، این خواننده برنده دو مورد از جوایز مورد علاقه آن شب شد. او همچنین قبل از اینکه با بیزاراپ روی صحنه برود و حرکات رقص خود را به نمایش بگذارد، دو اجرای باور نکردنی از جمله یکی با ساشا و میلان را اجرا کرد.

برچسب ها :

ناموجود