تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 13473

شکیرا به شایعه خوردن مربایش توسط کلارا چیا پایان می دهد

شکیرا به شایعه خوردن مربایش توسط کلارا چیا پایان می دهد

اعلام جدایی شکیرا و پیکه موجی از گمانه زنی ها را به همراه داشت که حاوی احمقانه ترین داستان ها بود، اما اکنون مشخص شده است که شکیرا خواننده کلمبیایی تصمیم گرفته است شایعه خوردن مربای مورد علاقه خود را توسط کلارا چیا در خانه سابقشان در بارسلونا پاک کند. تقریباً دو سال پس از

اعلام جدایی شکیرا و پیکه موجی از گمانه زنی ها را به همراه داشت که حاوی احمقانه ترین داستان ها بود، اما اکنون مشخص شده است که شکیرا خواننده کلمبیایی تصمیم گرفته است شایعه خوردن مربای مورد علاقه خود را توسط کلارا چیا در خانه سابقشان در بارسلونا پاک کند.

تقریباً دو سال پس از جدایی آنها، شکیرا با ساندی تایمز صحبت کرد و حقیقت این شایعه را فاش کرد. این هنرمند گفت: این درست نیست.

شایعه چطور شروع شد؟

این شایعه پس از انتشار آهنگ و موزیک ویدیوی “Te Felicito” با حضور Rauw Alejandro منتشر شد. در این ویدیو، شکیرا دیده می‌ شود که ظاهراً برای یافتن چیزی به داخل یخچال نگاه می‌ کند، و این زمانی است که سر Rauw Alejandro داخل یخچال ظاهر می‌ شود. کل این وضعیت و اشعار مربوط به دل شکستگی باعث شد تا حدس و گمان های زیادی در مورد اینکه چگونه شکیرا از رابطه جدید پیکه با کلارا چیا مطلع شد.

گمانه زنی ها در مورد خیانت ادعایی پیکه پس از بازگشت شکیرا از سفر به خانه آغاز شد. شایعه شده بود که متوجه شده بود بخشی از مربای او گم شده است که نه شریک زندگی اش و نه بچه ها آن را دوست نداشتند. این باعث شد او مشکوک شود که شخص دیگری در غیاب او در خانه او بوده است. شکیرا وقتی در مصاحبه ای در این مورد سوال شد، این شایعه را رد کرد و به نظر می رسید که از آنچه روزنامه نگار به آن اشاره می کند بی اطلاع است.

آلبوم جدید شکیرا قرار است در 22 مارس منتشر شود و در طول مصاحبه، این خواننده همچنین در مورد جدایی خود از پیکه و چگونگی کنار آمدن او صحبت کرد. شکیرا همچنین به فداکاری هایی که برای حمایت از پدر دو فرزندش در حرفه خود انجام داد اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود