تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
کد خبر : 10278

شکیرا به رقص تقلیدی لیلی پونز از خودش واکنش نشان داد

شکیرا به رقص تقلیدی لیلی پونز از خودش واکنش نشان داد

از آغاز این فصل رقص با ستاره ها(ABC)،لیلی پونز نشان داده است که چیزی شبیه طعم لاتین نیست. این خواننده ونزوئلایی خود را کاملاً به تمرین و اجرا متعهد کرده است. در واقع، قبل از شروع فصل، او آشکارا تغییرات فیزیکی قابل مشاهده ناشی از تمرینات شدید خود را به اشتراک گذاشت. در آخرین قسمت،

از آغاز این فصل رقص با ستاره ها(ABC)،لیلی پونز نشان داده است که چیزی شبیه طعم لاتین نیست. این خواننده ونزوئلایی خود را کاملاً به تمرین و اجرا متعهد کرده است. در واقع، قبل از شروع فصل، او آشکارا تغییرات فیزیکی قابل مشاهده ناشی از تمرینات شدید خود را به اشتراک گذاشت. در آخرین قسمت، پونز فرصت را غنیمت شمرده و به یکی از بت های خود، شکیرا، ادای احترام کرد. با این حال، چیزی که او را شگفت زده کرد، واکنش غیر منتظره شکیرا با دیدن تقلید او از حرکات رقصش بود.

در 7 نوامبر، لیلی به همراه شریک رقص خود براندون آرمسترانگ در برنامه واقعیت‌ نمای معروف ظاهر شد و اجرای باور نکردنی را با الهام از خواننده تحسین‌ شده کلمبیایی شکیرا ارائه کرد. اینفلوئنسر ونزوئلایی که با حرکات جذابش با ضرب آهنگ «هر وقت که هر کجا»، یکی از بزرگترین موفقیت‌ های شکیرا است، تماشاگران را شگفت‌ زده کرد.

لیلی ساعاتی قبل از اجرای خود با فالوور هایش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود که این روتین را آماده کرده است. “امشب با شکیرا خواهم رقصید!! بت من!!” او در پست خود با به اشتراک گذاشتن چند عکس از تمرینات نوشت. او همچنین عکسی در کنار این خواننده کلمبیایی قرار داد. “این رقص برای من به معنای دنیاست” او در پیام خود افزود و از طرفدارانش خواست به او رای دهند.

فالوور های لیلی با ارسال پیام‌ هایی از حمایت و آرزوی بهترین‌ ها برای عملکرد او واکنش نشان دادند. او احتمالاً انتظار نداشت که پستش به دست شکیرا برسد. شکیرا با افزودن چند ایموجی به این پست واکنش نشان داد: قلب، آتش و دست زدن (❤️🔥👏).

حتی با وجود اینکه او امتیاز برتر را در بین شرکت کنندگان کسب نکرد، لیلی بیش از حد خوشحال بود، زیرا می دانست که شکیرا به پست او واکنش نشان داده و از صمیم قلب حمایت کرده است. غرق در احساسات، در داستان هایش فریاد زد: «خدای من! شکیرا در مورد پست من نظر داد. من اشک می ریزم! این مانند یک پیروزی به نظر می رسد،” در حالی که اسکرین شات واکنش ستاره کلمبیایی شکیرا را به اشتراک می گذارد.

شکیرا در مراسم گرمی لاتین 2023 حضور خواهد داشت

آکادمی ضبط لاتین اسامی دیگر هنرمندان شرکت کننده در بیست و چهارمین دوره جوایز گرمی لاتین را که در تاریخ 16 نوامبر در سویل، اسپانیا برگزار می شود، اعلام کرده است. از جمله شکیرا است که هفت نامزدی از جمله ضبط سال، آهنگ سال، بهترین آهنگ پاپ و بهترین آهنگ شهری دارد.

برچسب ها :

ناموجود