تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر : 9891

شکیرا با آهنگ جذاب مدونا به زیبایی می خواند و می‌ رقصد

شکیرا با آهنگ جذاب مدونا به زیبایی می خواند و می‌ رقصد

شکیرا قبل از تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ستاره های پاپ در جهان، یک مجری کودک بود. در شبکه های اجتماعی، یک حساب کاربری از طرفداران ویدیویی از شکیرا در حال آواز خواندن و رقصیدن همراه با آهنگ مدونا را منتشر کرده است. این کلیپ شکیرا را به عنوان یک دختر جوان نشان می

شکیرا قبل از تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ستاره های پاپ در جهان، یک مجری کودک بود. در شبکه های اجتماعی، یک حساب کاربری از طرفداران ویدیویی از شکیرا در حال آواز خواندن و رقصیدن همراه با آهنگ مدونا را منتشر کرده است.

این کلیپ شکیرا را به عنوان یک دختر جوان نشان می دهد که در حال رقصیدن و آواز خواندن همراه با مدونا در حالی که برخی از رقص های او را به نمایش می گذارد. این اجرا در برنامه ای به نام «De los sueños. hasta hoy، که به نظر می رسد به نوعی یک نمایش استعداد یابی باشد نشان داده می شود.

شکیرا علیرغم نشان دادن یک مجری با تجربه کمتر، هنوز برخی از حرکات مخصوص خود را به نمایش می گذارد و با پای برهنه اجرا می کند، که همچنان این کار را ترجیح می دهد. فالوور ها از این کشف شوکه شدند، و بسیاری به اشتراک گذاشتند که چقدر به شکیرا افتخار می کنند و شاهد رشد او در طول سال ها بوده اند.

یک از طرفداران نوشت «چگونه می‌ توان از کودکی به خاطر دنبال کردن رویا هایش انتقاد کرد؟ شکیرا اکنون یکی از بزرگترین هنرمندان کلمبیا است. من احساس غرور می کنم.»

سفر شکیرا به کلمبیا

در اوایل اکتبر، شکیرا در زادگاهش بارانکیلا مشاهده شده است. شکیرا به دلیل برگزاری چند جشن از جمله تولد برادرش تونینو و برادرزاده اش شفیق به زادگاهش سفر کرده است.

عکس ها نشان می دهد که شکیرا در کنار پسرانش، ساشا و میلان، خانه والدینش را ترک می کند. در ابتدا تصور بر این بود که شکیرا به عنوان یک مورد اورژانسی خانوادگی به کلمبیا سفر کرده است که احتمالاً به سلامت پدرش مرتبط است. طی یکی دو سال گذشته، آقای مبارک دو بار پس از سقوط در بیمارستان بستری شد که باعث جراحات متعددی شد.

برچسب ها :

ناموجود