تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 7823

شکیرا از مهارت‌ خوانندگی اسپانیایی دختر ونسا برایانت شگفت زده شد

شکیرا از مهارت‌ خوانندگی اسپانیایی دختر ونسا برایانت شگفت زده شد

کوچکترین دختران ونسا برایانت، بیانکا بلا برایانت 6 ساله و کاپری کوبی برایانت 4 ساله، طرفداران شکیرا هستند! گوش دادن به موسیقی او حتی به آنها کمک می کند تا به زبان اسپانیایی خود تسلط پیدا کنند. روز سه‌ شنبه، ونسا یک ویدیوی شایان ستایش را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که mini-me خود

کوچکترین دختران ونسا برایانت، بیانکا بلا برایانت 6 ساله و کاپری کوبی برایانت 4 ساله، طرفداران شکیرا هستند! گوش دادن به موسیقی او حتی به آنها کمک می کند تا به زبان اسپانیایی خود تسلط پیدا کنند. روز سه‌ شنبه، ونسا یک ویدیوی شایان ستایش را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که mini-me خود آهنگ رکوردشکنش، «BZRP Music Sessions #53» را می‌ خواند.

ونسا شکیرا را در این ویدیو تگ کرد و نوشت: “Se habla español”. بیانکا و کاپری جنبه شاد خود را نشان دادند و با اجرای خود دراماتیک بودند، دستان خود را به عقب پرتاب کردند و در حین آواز خواندن به زبان اسپانیایی از حالات چهره استفاده کردند.

اجرای تاثیرگذار و دلنشین اسپانیایی آنها توجه شکیرا را به خود جلب کرد و او آن را در استوری خود برای 88.7 میلیون دنبال کننده خود بازنشر داد و یک ایموجی چشم قلب و یک قلب قرمز به آن اضافه کرد.

دنیا از اینکه کوبی برایانت و دخترشان جیانا در 26 ژانویه 2020 در یک سقوط هلیکوپتر در کالاباساس کالیفرنیا جان باختند شوکه شد. شکیرا و جنیفر لوپز تنها یک هفته بعد در نمایش Superbowl Halftime اجرا کردند. پیش از این رویداد، هر دو در کنفرانس مطبوعاتی اظهارات صمیمانه ای را به اشتراک گذاشتند.

جی لو گفت: “من به این فکر می کنم که در حال حاضر چقدر باید برای [ونسا] وحشتناک باشد.” “من فقط دعا می کردم که خدا او را در هر لحظه راهنمایی کند، زیرا او سه نوزاد دیگر دارد که باید از آنها مراقبت کند و فقط آرزو می کردم که ای کاش این کابوس تمام می شد، اما اینطور نمی شود. این زندگی است و ما باید ادامه دهیم. اما در عین حال، ما را تحت تأثیر قرار می دهد و برای همیشه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

شکیرا دنبال کرد و گفت: “زندگی خیلی شکننده است و به همین دلیل است که ما باید سعی کنیم هر لحظه را تا جایی که می توانیم شدید زندگی کنیم.” “من فکر می کنم همه ما روز یکشنبه به یاد کوبی خواهیم بود و زندگی را جشن خواهیم گرفت.

در طول اجرای آنها، جی لو با دختر 11 ساله‌ اش، اِم، برای اجرای آهنگ Let’s Get Loud همراه شد. در این زمان بود که یک صلیب نورانی با بنفش و طلا در مرکز صحنه قرار گرفت. ادای احترام به کوبی و تیم محبوبش، لس آنجلس لیکرز بود.

برچسب ها :

ناموجود