تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۵
کد خبر : 7373

شکیرا از شباهت رقص یکی از طرفدارن به خودش شگفت زده شد

شکیرا از شباهت رقص یکی از طرفدارن به خودش شگفت زده شد

به نظر می رسد شکیرا ظاهر جدیدی دارد! این خواننده کلمبیایی پس از اینکه متوجه شد در مورد لوردانا، یک بدلکار جوان ونزوئلایی که پس از به اشتراک گذاشتن چند کلیپ در کنار آهنگ های شکیرا آواز می خواند و ظاهر او را بازسازی کرده بود، شگفتی خود را فاش کرد. پس از پیوستن به

به نظر می رسد شکیرا ظاهر جدیدی دارد! این خواننده کلمبیایی پس از اینکه متوجه شد در مورد لوردانا، یک بدلکار جوان ونزوئلایی که پس از به اشتراک گذاشتن چند کلیپ در کنار آهنگ های شکیرا آواز می خواند و ظاهر او را بازسازی کرده بود، شگفتی خود را فاش کرد.

پس از پیوستن به چالش رقص کوپا واسیا، لوردانا زمانی که شکیرا تصمیم گرفت یک ویدیوی کنار هم در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارد، مورد توجه قرار گرفت. او به زبان اسپانیایی نوشت و تأیید کرد که متوجه شباهت بین آنها شده است و به طرفداران و دنبال کنندگان خود حرکات رقص آنها را نشان می دهد.

در ماه مارس، لوردانا ظاهر شکیرا را برای موزیک ویدیو «TQG» با حضور کارول جی، با لباس آبی لاتکس درست مانند آنچه که خواننده در ویدیو می پوشد، بازسازی کرد. او همچنین آرایش خود را بازسازی کرد و دم اسبی مشابهی را نشان داد و بهترین ژست‌ های خود را ارائه داد و عکس‌ ها را در شبکه‌ های اجتماعی منتشر کرد و همچنین یک کلیپ همگام‌ سازی با این آهنگ را انجام داد.

یک نفر نوشت: “قسم می خورم فکر می کردم شکیرا است”، در حالی که شخص دیگری اظهار داشت: “او واقعاً بسیار شبیه شکیرا است.” لوردانا همچنین خود را نسخه «والمارت» شکیرا نامید، و ویدیویی را منتشر کرد که تصویر شکیرا را بازسازی می‌ کرد و همان پس‌ زمینه و میکروفون را در تصاویر اصلی گنجاند.

لوردانا همچنین به عنوان یکی از عاشقان دیزنی شناخته می شود و در کنار دوست پسرش که لباس گاستون را بر تن کرده بود، نقش بل را در فیلم Beauty and the Beast بازی کرده است. من پنج سال است که با دوست پسرم هستم و او دوست دارد که به من می گویند شبیه شکیرا هستم.

برچسب ها :

ناموجود