تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
کد خبر : 8570

شوگا از BTS تاریخ شروع خدمت نظامی خود را اعلام کرد

شوگا از BTS تاریخ شروع خدمت نظامی خود را اعلام کرد

شوگا از BTS رسماً تاریخ شروع خدمت اجباری خود در ارتش کره جنوبی را دارد. بیگ هیت موزیک در بیانیه ای در Weverse نوشت: “شوگا از 22 سپتامبر خدمت خود را آغاز خواهد کرد.” از هواداران خواهشمندیم در طول مدت خدمت وی ​​از حضور در محل کار وی خودداری کنند. در ادامه این بیانیه آمده

شوگا از BTS رسماً تاریخ شروع خدمت اجباری خود در ارتش کره جنوبی را دارد. بیگ هیت موزیک در بیانیه ای در Weverse نوشت: “شوگا از 22 سپتامبر خدمت خود را آغاز خواهد کرد.” از هواداران خواهشمندیم در طول مدت خدمت وی ​​از حضور در محل کار وی خودداری کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: “ما از شوگا تا پایان خدمت و بازگشت وی از شما تقاضای محبت و حمایت مستمر داریم. شرکت ما نیز در این مدت تلاش خواهد کرد تا تمام پشتیبانی مورد نیاز او را در این مدت ارائه دهد.”

روز یکشنبه، شوگا نیز در Weverse ظاهر شد تا در مورد سربازی اش صحبت کند. او گفت که دوران او در ارتش چیزی برای گریه کردن طرفدارانش نیست و او دوباره آنها را در سال 2025 خواهد دید.

شوگا پس از جین و جی هوپ سومین عضو BTS است که در خدمت سربازی اجباری کره جنوبی شرکت می کند. در طول چند سال آینده، هر هفت عضو BTS ثبت نام خواهند کرد و انتظار می‌ رود که گروه در سال 2025 دوباره متحد شوند.

در ماه آگوست، بیگ هیت موزیک در بیانیه ای که برای Weverse ارسال شد فاش کرد که شوگا «فرایند ثبت نام در ارتش را با درخواست برای پایان دادن به تعویق سربازی خود آغاز کرده است.

ما از شما می‌ خواهیم تا زمانی که شوگا خدمت سربازی خود را به پایان برساند و سالم برگردد، عشق و حمایت خود را ادامه دهید. شرکت ما از هیچ تلاشی برای حمایت از هنرمند خود دریغ نخواهد کرد.»

این اعلامیه تنها یک روز پس از آن منتشر شد که رپر / خواننده / ترانه‌ سرا کی‌ پاپ به اجرای آگوست خود در حمایت از اولین آلبوم خود D-Day پایان داد که با سه نمایش از 4 تا 6 اوت در KSPO Dome سئول به پایان رسید.

پس از مجموعه خود، شوگا در برنامه زنده Weverse ظاهر شد تا پیامی صمیمانه برای ارتش ارسال کند. او گفت: «پس از آخرین کنسرتم آمدم سلام کنم.

او به هواداران گفت: “فکر می کنم اگر بگویم “به زودی” دروغ است. بیایید در سال 2025 یکدیگر را ببینیم، خوب؟ لطفا کمی صبر کنید!».

برچسب ها :

ناموجود