تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
کد خبر : 7327

شدت سیلی ریحانا هنوزم به یاد مایکل سرا مانده است

شدت سیلی ریحانا هنوزم به یاد مایکل سرا مانده است

مایکل سرا بازیگر 35 ساله باربی، نسخه تخیلی خود را در کمدی سال 2013 بازی کرد، که در آن نقش بی‌ ادب و یک معتاد به کوکائین را ایفا می کرد. در یک مهمانی خانه پر ستاره در ابتدای فیلم، مایکل سرا به ریحانا سیلی می زند و او با سیلی به صورت تلافی می

مایکل سرا بازیگر 35 ساله باربی، نسخه تخیلی خود را در کمدی سال 2013 بازی کرد، که در آن نقش بی‌ ادب و یک معتاد به کوکائین را ایفا می کرد.

در یک مهمانی خانه پر ستاره در ابتدای فیلم، مایکل سرا به ریحانا سیلی می زند و او با سیلی به صورت تلافی می کند.

سرا هنگام شکستن نقش برای GQ به یاد می آورد: «بله، منظورم این است که او قطعاً به من ضربه زد. “اما من واقعاً این را می خواستم، می دانید؟”

او گفت: «منظورم این است که فکر می‌ کنم خیلی خنده‌ دارتر و قانع‌ کننده‌ تر است.

به گفته این بازیگر، ریحانا خود داری نکرد و به محکمی به سرا سیلی زد. او به GQ گفت: “او واقعاً مرا به پرواز فرستاد و این عالی بود.”

ست روگن، یکی از بازیگران و کارگردانان فیلم، تنها چند روز پس از اکران این پایان در سینما ها در سال 2013، به سیلی بسیار واقعی بین سرا و ریحانا در دنیای Sway اشاره کرد.

این بازیگر 41 ساله در آن زمان به مجری سوئی کالووی گفت: «در فیلمنامه، مایکل سرا به الاغ ریحانا سیلی می زند و او به او پاسخ نمی دهد.

روگن گفت: “اما او از او پرسید: “آیا می توانم واقعاً به الاغت سیلی بزنم؟” و او گفت: “اگر من بتوانم به صورت واقعی به صورت تو سیلی بزنم، می توانی به الاغم سیلی بزنی.” و افزود که میکل سرا موافقت کرد.

روگن گفت، آنها سیلی را «سه یا چهار بار» زدند. او گفت: “او گوش او را گرفت و در واقع تعادل او را به هم زد و او مجبور شد حدود نیم ساعت در تریلر خود دراز بکشد.” این برداشتی است که ما در فیلم استفاده کردیم. ما هیچ صدایی به آن یا چیزی اضافه نکردیم.

سرا در سال 2013 در مصاحبه ای با رولینگ استون گفت که ریحانا را تشویق کرد تا در فیلم به او سیلی بزند. او در آن زمان به این رسانه گفت: «یعنی او به شدت به من ضربه زد. “اما مثل این بود که ضربه سختی به من وارد شود.”

او افزود: «هر چند من او را تشویق کردم که این کار را انجام دهد. می‌خواستم او به شدت به من ضربه بزند.»

سرا اخیراً در مورد علاقه نداشتن به دو نقش اولیه‌ اش، سوپر باد و جونو، در سال 2007 صحبت کرد.

او به این نشریه گفت: «شهرت باعث می‌ شود بعضی مواقع بسیار ناراحت شوید و شما را پارانوئید و عجیب و غریب می‌ کند. چیز های بزرگ زیادی در مورد آن وجود داشت، و من با افراد شگفت انگیز زیادی آشنا شدم، اما انرژی های بد زیادی نیز وجود دارد، انرژی هایی که من برای مدیریت آنها مجهز نبودم.

برچسب ها :

ناموجود