تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 11259

شب های دخترانه سلنا گومز و تیلور سوئیفت هرگز از مد نمی افتد

شب های دخترانه سلنا گومز و تیلور سوئیفت هرگز از مد نمی افتد

دوستی تیلور سوئیفت و سلنا گومز هرگز از مد نمی افتد. دوستان صمیمی سه شنبه شب پیش از تولد 34 سالگی سوئیفت با هم در شهر نیویورک بیرون آمدند. سوئیفت در حالی که یک کت چرم برنزه را روی یک مجموعه مشکی تاب می داد، از جمله چکمه های به سبک استلا مک کارتنی با

دوستی تیلور سوئیفت و سلنا گومز هرگز از مد نمی افتد. دوستان صمیمی سه شنبه شب پیش از تولد 34 سالگی سوئیفت با هم در شهر نیویورک بیرون آمدند.

سوئیفت در حالی که یک کت چرم برنزه را روی یک مجموعه مشکی تاب می داد، از جمله چکمه های به سبک استلا مک کارتنی با یک زنجیر طلایی درشت دیده شد. او یک کیف کوچک باگت مشکی به همراه داشت.

سوئیفت ظاهر غیررسمی خود را با لباسی گشاد، گردنبند های طلای متعدد، چشم دودی طلایی و لب قرمز مشخص خود تکمیل کرد.

گومز نیز به عنوان بخشی از ظاهر تمام مشکی خود یک کت شلواری به تن داشت و در حالی که با دوستش دست در دست گرفته بود لبخند می زد. در طول شب، مایلز تلر و همسرش کلی اسپری نیز به سوئیفت پیوستند، زیرا این دوستان در Zero Bond در منهتن شام می‌ خوردند.

ظاهراً این یک هفته جشن برای سوئیفت بوده است. روز جمعه، او با گومز، کارا دلوین، آنیا تیلور جوی و زوئه کراویتز در رستوران لوکالی در بروکلین دیده شد. تیلور یک دامن میو میو با یک جلیقه بافتنی سبز خاکی، جوراب شلواری و یک کت چرمی به رنگ قهوه‌ ای روشن پوشیده بود.

برچسب ها :

ناموجود