تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
کد خبر : 12464

سیدنی سوئینی فورد موستانگ به رنگ‌ رولز رویس طراحی می‌ کند

سیدنی سوئینی فورد موستانگ به رنگ‌ رولز رویس طراحی می‌ کند

سیدنی سوئینی نه تنها یکی از زیبا ترین بازیگران زن در حال حاضر است، بلکه مشخص است که این آمریکایی به ماشین‌ ها نیز علاقه دارد. پس چه ادعای بهتری برای سازنده ای مانند فورد از این که تصویر خود را با ستاره زیبایی مثل او مرتبط کند؟ این آمریکایی در گاراژ خود یک فورد

سیدنی سوئینی نه تنها یکی از زیبا ترین بازیگران زن در حال حاضر است، بلکه مشخص است که این آمریکایی به ماشین‌ ها نیز علاقه دارد. پس چه ادعای بهتری برای سازنده ای مانند فورد از این که تصویر خود را با ستاره زیبایی مثل او مرتبط کند؟

این آمریکایی در گاراژ خود یک فورد موستانگ مدل 1965 دارد که به آن لقب «بریتنی» داده است و فورد از او الهام گرفته تا با کمک تیمی از سازندگان برند موستانگ GT 2024 طراحی کند که محور اصلی آن خواهد بود. برای شصتمین سالگرد تاسیس این خودرو ساز در سال جاری.

با این حال، این تنها مدل ساخته شده نخواهد بود زیرا سوئینی خودش مدل خودش را دارد و این یک کپی دقیق خواهد بود.

این زن 26 ساله از موستانگ کلاسیک برای الهام خود استفاده کرده است، که در رنگ آبی تیفانی، ترکیب شده با چرخ‌ های کرومی 20 اینچی و فضای داخلی که چرم سیاه را با قهوه‌ ای ترکیب می‌ کند همان ترکیب ماشین اسپرت دهه 60 او.

برخی از جزئیات عجیب و غریب در موتور آن یافت می شود که امضای بازیگر زن را دارد و در قسمت های مختلف خودرو مانند رکاب درها و پشتی سر نمادی از قلب ساخته شده که با دو پیچ وجود دارد که بازیگر و فورد آن را ایجاد کرده اند. با هم تا مجموعه جدیدی از لباس های همکاری خود را ارائه دهند.

و در آخر، خودروی سوئینی دارای حس خاصی است که قبلاً در موستانگ دیده نشده بود و در عوض از رولز رویس الهام گرفته است. در پشت بام یک آسمان پر ستاره ساخته شده است، با چراغ های LED تغییر رنگ که نماد عشق او به رانندگی در شب است.

سوئینی در خانواده ای مکانیک بزرگ شد، رانندگی با فورد F 100 را آموخت و اشتیاق به اتومبیل را در خود پرورش داد که اکنون با همکاری با فورد ادامه داده است.

برچسب ها :

ناموجود