تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
کد خبر : 13395

سیدنی سوئینی شبیه یک مجسمه هنری زیبا به نظر می رسد

سیدنی سوئینی شبیه یک مجسمه هنری زیبا به نظر می رسد

سیدنی سوئینی این بازیگر 26 ساله در اولین اکران فیلم جدیدش Immaculate در لس آنجلس، یک تاپ پیچیده با یک شلوار بلند مشکی پوشیده بود. تاپ سوئینی شبیه یک مجسمه هنری بود که دور تنه او پیچیده شده بود که او را زیبا نشان می داد. مجسمه سفید روشن در یک دسته گل ساخته شده

سیدنی سوئینی این بازیگر 26 ساله در اولین اکران فیلم جدیدش Immaculate در لس آنجلس، یک تاپ پیچیده با یک شلوار بلند مشکی پوشیده بود.

تاپ سوئینی شبیه یک مجسمه هنری بود که دور تنه او پیچیده شده بود که او را زیبا نشان می داد. مجسمه سفید روشن در یک دسته گل ساخته شده بود که سینه و شکم او را می پوشاند.

سوئینی این هنر پیشه مشهور توجه را به سمت بالا نگه داشت و فقط یک جفت گوشواره حلقه ای کوچک به گوش داشت. او موی باب جدیدش را به حالت خیس مدل داد. گلم او ساده بود، با یک سایه چشم براق و سفید ملایم.

این ستاره اولین کار جدید خود را در مراسم بعد از جشن اسکار Vanity Fair یکشنبه شب انجام داد. او لباس آرشیوی کرم رنگ مارک بوور را پوشید که در اصل در اسکار 2004 توسط آنجلینا جولی پوشیده شد.

اگر چه این بازیگر دوست دارد با مد بازی کند، اما در مورد اینکه آیا در یکی از بزرگترین شب‌ های مد، یعنی Met Gala 2024 شرکت خواهد کرد یا نه، مشخص نیست.

برچسب ها :

ناموجود