تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 6317

سوفیا ریچی روتین آرایش تابستانی درخشان خود را به اشتراک گذاشت

سوفیا ریچی روتین آرایش تابستانی درخشان خود را به اشتراک گذاشت

سوفیا ریچی به تازگی آنچه را «آرایش طبیعی و سبک تابستانی» خود می‌ نامد را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، و اساساً این یک آرایش پنج دقیقه‌ای لاته است که شما می توانید آن را در اسرع وقت امتحان کنید. یکی از بزرگترین رویدادهای سال، عروسی ریچی گرینژ بود، جایی که این ستاره

سوفیا ریچی به تازگی آنچه را «آرایش طبیعی و سبک تابستانی» خود می‌ نامد را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، و اساساً این یک آرایش پنج دقیقه‌ای لاته است که شما می توانید آن را در اسرع وقت امتحان کنید.

یکی از بزرگترین رویدادهای سال، عروسی ریچی گرینژ بود، جایی که این ستاره عملاً روند لوکس آرام را ابداع کرد. بنابراین، جای تعجب نیست که او بهترین لباس خود را در این ویدئو با یک ژاکت کاملاً سفید، جواهرات طلا، حلقه نامزدی، مانیکور شیر توت فرنگی و قیطان پشتی فوق العاده بریده به تن کرده است.

ریچی گرینج در این ویدئو که در آن از تمام محصولات آرایشی ساعت شنی استفاده می‌کند، می‌گوید: «ما می‌خواهیم آرایش طبیعی و سبک تابستانی خود را انجام دهیم.

ریچی گرینج در حالی که رنگ پوست مرطوب کننده را در سایه می‌ زند تا رنگ صورتش را یکدست کند، می‌گوید: «من در این گرمای کالیفرنیا هیچ چیز نمی‌خواهم که خیلی سنگین باشد.» این یکی چیزی است که مزیت دارد : کمی رنگ و کمی آبرسانی. صادقانه بگویم، احساس می‌کنم که درخشش بسیار خوبی دارم.» پس از مخلوط کردن محصول با انگشتان خود، سپس کانسیلر را در سایه مروارید زیر چشم خود ترکیب می کند.

سوفیا ریچی برای چیدمان ظاهر، پودر تنظیم شفافیت را بیرون می‌آورد، که به گفته او شیفته آن است. ستاره در حالی که با انتهای نوک تیز برس ویرایش  پودر را روی زیر چشمانش می‌زند.

سپس قلم مو را به سمت انتهای متراکم‌ تر آن برمی‌گرداند و هر سه رنگ از پالت را می‌چرخاند. او پس از ترکیب برنز در امتداد خط مو و زیر استخوان گونه‌اش، برای دوربین ژست می‌گیرد و خاطرنشان می‌کند که برنز تابستانی به او بخشیده است.

در نهایت، او با استفاده از مومیایی براق حجم دهنده که محصولی ضروری برای همه است، کارهای روزمره خود را به پایان می رساند. آبرسان است، مرطوب‌کننده است، اما پوشش فوق‌العاده‌ای برای لب‌ها ایجاد می‌کند و درخشندگی بسیار زیبایی روی لب‌های شما ایجاد می‌کند.

و، گرینج ریچی با برنزه کردن رنگ صورتش، استفاده از کمترین پودر و متمرکز کردن کانسیلر خود در جایی که ویژگی هایش را برجسته می کرد، توانست بدون یک روتین چند مرحله ای از روند فعلی آرایش لاته استفاده کند.

ریچی گرینج می گوید: «این تمام کاری است که من برای شب کوچکم انجام خواهم داد. اما هنوز هم پوستش تا آسمان شبنم‌دار و برنزی به نظر می‌ رسد.

برچسب ها :

ناموجود