تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
کد خبر : 6483

سلنا گومز و دوستش در همپتونز جشن مجردی می گیرند

سلنا گومز و دوستش در همپتونز جشن مجردی می گیرند

سلنا گومز و دوست صمیمی اش کانار فرانکلین آخر هفته باور نکردنی را با هم سپری کردند. گومز پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن سفر به همپتونز را جشن گرفت و پیام شیرینی را برای دوست صمیمی خود که در شرف ازدواج است به اشتراک گذاشت. پست گومز از چهار تصویر

سلنا گومز و دوست صمیمی اش کانار فرانکلین آخر هفته باور نکردنی را با هم سپری کردند. گومز پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن سفر به همپتونز را جشن گرفت و پیام شیرینی را برای دوست صمیمی خود که در شرف ازدواج است به اشتراک گذاشت.

پست گومز از چهار تصویر تشکیل شده است، از جمله دو عکس در کنار فرانکلین و دو عکس شامل گروه دوستان نزدیک او. عکس‌ها در کنار فرانکلین این دو را نشان می‌دهد که در کنار هم جمع شده‌اند و برای گرفتن سلفی لبخند می‌زنند، در حالی که تصاویر دیگر گروه را در حال لذت بردن از آخر هفته، از جمله سفر با قایق نشان می‌دهند. گومز نوشت: “دختر نازنین من.” “من به شناختن شما افتخار می کنم. خیلی خوشحالم که آخر هفته را با تمام این زنان شگفت انگیز برای جشن گرفتن آینده سپری می کنم!»

در آخر هفته، گومز چند قطعه از جشن Bachelorette را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، جایی که او تعدادی عکس از گروه دوستان آنها در قایق در همپتونز به اشتراک گذاشت. گومز خیره کننده به نظر می رسید و با پوشیدن تاپ صورتی در بزرگترین ترند تابستان باقی ماند.

گومز یکی از بزرگترین حامیان فرانکلین در طول دوران نامزدی او بوده و او را در چندین رویداد همراهی کرده است. او در اوایل این ماه در مراسم حمام عروس شرکت کرد. این دوش با حضور حدود 35 نفر برگزار شد و در لاگونا بیچ، کالیفرنیا، در استراحتگاه Surf and Sand برگزار شد.

فرانکلین با شخصیت رسانه های اجتماعی آرون کارپنتر نامزد کرده است. او یکی از نزدیکترین دوستان گومز است، که این دو اغلب در اینستاگرام یکدیگر همپوشانی دارند. اخیراً آنها «باربی» را با هم و در کنار خواهر کوچک گومز، گریسی تیفی تماشا کردند.

برچسب ها :

ناموجود