تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
کد خبر : 7837

سلنا گومز ویژگی مرد ایده آل خود را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز ویژگی مرد ایده آل خود را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز اخیرا در SiriusXM Hits 1 LA با تونی فلای و سایمون ظاهر شد، جایی که او در مورد تک آهنگ جدید و آلبوم آینده خود صحبت کرد. این خواننده به اشتراک گذاشت که آلبوم جدیدش آهنگ غمگینی ندارد و این انحراف از سبک معمول او است. سلنا همچنین در مورد استقبال از مجرد

سلنا گومز اخیرا در SiriusXM Hits 1 LA با تونی فلای و سایمون ظاهر شد، جایی که او در مورد تک آهنگ جدید و آلبوم آینده خود صحبت کرد. این خواننده به اشتراک گذاشت که آلبوم جدیدش آهنگ غمگینی ندارد و این انحراف از سبک معمول او است.

سلنا همچنین در مورد استقبال از مجرد بودن صحبت کرد و گفت که از جایی که هست لذت می‌ برد و می‌ خواهد با کسی که هست خوشحال باشد. فکر می‌ کنم همه این مرحله را می‌ گذرانند که «اوه، چه خوب است که دوست داشته باشیم و کسی را داشته باشیم» و من این را می‌ فهمم.

اما می‌ دانی، من فقط از جایی که هستم لذت می‌ برم و فقط می‌ خواهم از آنچه هستم راضی باشم تا هر وقت آن شخص وارد زندگی من شد، بتوانم به جای بودن به من اضافه کند. می دانید.

وقتی از سلنا در مورد الزامات مورد نیاز برای ایده آل هایش برای یک مرد مناسب او سؤال شد، آن را ساده نگه داشت و گفت که آن شخص باید “خوب” باشد و او من را بخنداند. “تو باید با حال باشی، مرد. جالب نیست به این معنا که مردم فکر می کنند شما باحال هستید. شما فقط باید خوب باشید و لطفاً مرا بخنداند و همچنین با خانواده و اطرافیانم خوب باشد.”

در طول مصاحبه، سلنا به لذت خود از 30 سالگی اشاره کرد و یک شب معمولی دخترانه با دوستانش را توصیف کرد. او اطمینان داد: “خیلی سرگرم کننده است.” «یعنی می‌ دانی، دوستان من فقط سوار می‌ شوند و می‌ خواهند به جایی بروند، و ما یک ساعت و نیم با ماشین از شهر خارج می‌ شویم، و سپس به پایان می‌ رسیم.

می‌دانی، در جایی می‌ مانیم و و ملاقات با افراد جدید و بیرون رفتن برای غذا خوردن. من از سی سالگی‌ ام خیلی لذت می‌ برم، بنابراین احساس دوست‌ داشتنی دارم.»

سلنا همچنین پذیرفت که نمی‌ خواهد طرفدارانش نگران او باشند. من بسیار سپاسگزارم که مردم به سفر من گوش دادند و امیدوارم با آن ارتباط برقرار کنند و فهمیدند که من فقط سعی می کردم به همه نشان دهم که در مکان خوبی هستم.

برچسب ها :

ناموجود