تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۶
کد خبر : 6689

سلنا گومز هنگام صرف شام با یک آقای خاص دیده شد

سلنا گومز هنگام صرف شام با یک آقای خاص دیده شد

سلنا گومز، این آخر هفته برای یک سلفی بازیگوش با Fred Again، تهیه کننده موسیقی 30 ساله، ژست گرفت! روز پنجشنبه، 3 آگوست، آلوم دیزنی با فرد به غذاخوری  Barney’s Beanery در غرب هالیوود دیده شدند. این ملاقات دوستانه به نظر می‌ رسید سلنا و فرد حدود ساعت 7 بعد از ظهر به رستوران سانست

سلنا گومز، این آخر هفته برای یک سلفی بازیگوش با Fred Again، تهیه کننده موسیقی 30 ساله، ژست گرفت! روز پنجشنبه، 3 آگوست، آلوم دیزنی با فرد به غذاخوری  Barney’s Beanery در غرب هالیوود دیده شدند. این ملاقات دوستانه به نظر می‌ رسید سلنا و فرد حدود ساعت 7 بعد از ظهر به رستوران سانست بلوار رسیدند. و ساعت 20:30 خارج شدند.

در حالی که این دو هنرمند قبلاً به طور حرفه‌ ای با هم کار نکرده‌ اند، پاتوق آنها می‌ تواند به موسیقی جدید اشاره کند: فرد یک تهیه‌کننده موسیقی معتبر از لندن است. او همچنین در توری خواهد بود که در سپتامبر امسال از لندن شروع می‌شود، قبل از اینکه چندین قرار در آمریکای شمالی را با توقف در میامی، شهر نیویورک و موارد دیگر انجام دهد.

در ماه ژوئن، سلنا نیز برای طرفداران تایید کرد که در استودیو بوده و موسیقی جدیدی را ضبط کرده است. این مرد اهل تگزاس در 13 ژوئن عکسی از خود را از یک استودیوی ضبط صدا در پاریس فرانسه به اشتراک گذاشت و در زیر عکس سیاه و سفید نوشت: «بچه ها نگران نباشید، در راه است. حتی از پاریس.»

شایان ذکر است، سلنا همچنین اولین آلبوم اسپانیایی خود Revelación را در مارس 2021 منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود