تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 10017

سلنا گومز نگران رابطه تیلور سوئیفت با تراویس کلس می شود

سلنا گومز نگران رابطه تیلور سوئیفت با تراویس کلس می شود

حول رابطه تیلور سوئیفت با تراویس کلس همه چیز مثبت نیست. یک گزارش جدید ادعا می‌ کند که سلنا گومز، نگاه محتاطانه‌ تری به این عاشقانه‌ ای دارد که به شدت تبلیغات شده است. یکی از منابع داخلی در گزارشی دوشنبه 30 اکتبر به صفحه ششم گفت: «سلنا فکر می‌ کند که تیلور بلافاصله پس

حول رابطه تیلور سوئیفت با تراویس کلس همه چیز مثبت نیست. یک گزارش جدید ادعا می‌ کند که سلنا گومز، نگاه محتاطانه‌ تری به این عاشقانه‌ ای دارد که به شدت تبلیغات شده است. یکی از منابع داخلی در گزارشی دوشنبه 30 اکتبر به صفحه ششم گفت: «سلنا فکر می‌ کند که تیلور بلافاصله پس از ملاقات با تراویس به تماشای بازی‌ ها می‌ رود و در نیویورک وقت می‌ گذراند، این چیزی است که بسیار متفاوت است.

سلنا، که در طول سال‌ ها با تیلور خواننده و ترانه‌ سرا در حال معاشرت بوده است، طبق گزارش‌ ها، به ماهیت عمومی غیر معمول این عاشقانه شکوفا نیز اشاره کرده است. این منبع افزوده است: «از لحاظ تاریخی، تیلور همیشه در مورد مسائل شخصی فوق العاده خصوصی بود، و اکنون، او آنقدر در مورد این رابطه صحبت می کند که برای سلنا بسیار عجیب است.

سلنا و تیلور در طول این سال ها تحسین خود را از یکدیگر پنهان نکرده اند. سلنا در مصاحبه ای با رولینگ استون در نوامبر 2022 گفت: “من هرگز با یک گروه جالب از دختران که سلبریتی بودند، قرار نمی گرفتم.” “تنها دوست من در این صنعت واقعا تیلور سوئیفت است، بنابراین به یاد دارم که احساس می کردم به آن تعلق ندارم.”

او همچنین در مورد اینکه چگونه از او «الهام گرفته است» صحبت کرد. او گفت: «تاثیر گذار ترین هنرمند، برای من، به نوعی تیلور است. نه به این دلیل که او دوست من است، بلکه او هنرمندی بوده که می تواند به ژانرهای مختلف تبدیل شود و می تواند این کار را یکپارچه انجام دهد. و من آن را بسیار تحسین می کنم، و این بسیار نادر است. من روند او را دوست دارم و تمام کارهایی که او انجام داده را تحسین می کنم. او قطعاً به من الهام بخشیده است.»

برچسب ها :

ناموجود