تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر : 11943

سلنا گومز مدل موی لوب را با رنگ موی تازه و جدید ست کرد

سلنا گومز مدل موی لوب را با رنگ موی تازه و جدید ست کرد

اگر به به موهای سلنا گومز توجه کنید، متوجه خواهید شد که او دوست دارد آن ها را تغییر دهد. او همه چیز را پوشیده است، از امواج طبیعی خود گرفته تا پاملا اندرسون و نان بالرین. نا گفته نماند که در طول های متعدد، از جمله باب، طول کمر، طول شانه، و شاید به

اگر به به موهای سلنا گومز توجه کنید، متوجه خواهید شد که او دوست دارد آن ها را تغییر دهد. او همه چیز را پوشیده است، از امواج طبیعی خود گرفته تا پاملا اندرسون و نان بالرین. نا گفته نماند که در طول های متعدد، از جمله باب، طول کمر، طول شانه، و شاید به یادماندنی‌ ترین آنها، موی بلند که او به تازگی آن را با یک پیچ و تاب تازه و شیک بازگرداند.

در 10 ژانویه، گومز میزبان رویدادی برای مجموعه زیبایی کمیاب خود بود و از مهمانان دعوت کرد تا در مورد آخرین پیشنهادات برند و همچنین مراقبت از خود به طور کلی اطلاعات بیشتری کسب کنند. در حالی که در آنجا بود، او در حین ارائه به شرکت کنندگان یک مدل موی لوب یکی از مدل های مورد علاقه اش است را نشان داد.

لوب فقط به اندازه‌ای بلند بود که استخوان‌ های ترقوه‌ اش می‌ رسید و به نظر می‌ رسید که در تمام طول سرش یکنواخت باشد. برای این مناسبت، گومز با موهای شل و بی‌ نقص و همچنین یک رنگ جدید را در کنار مدل موی جدید معرفی کرد.

در چند ماه گذشته، گومز برخی از هایلایت‌ های بلوند فوق‌ العاده روشن را به تصویر می‌ کشید از یک پاپیون بزرگ تا ناخن‌ های کرن بری می‌ پوشد. با این حال، او به موهای تیره‌ اش بازگشت به معنای واقعی کلمه برای پایان دادن به رنگ قهوه‌ ای.

با نگاهی به آخرین حضور او در مراسم گلدن گلوب در فرش قرمز، موهای او همان رنگ و احتمالاً بلندی در آن زمان بود. با این حال، او آن را به شکل یک نان بسیار کشیده شده درآورد.

در واقع، آخرین باری که گومز را با یک لوب مناسب دیدیم یک ماه قبل از آن با یک مدل فوق العاده تیز بود. این بار، او سبکی ملایم تر و آرام تر را انتخاب کرد.

برای نشان دادن ظاهر جدید، گومز یک لباس کاملا سفید شیک متشکل از یک کت بلند پوشید. در زیر او یک شلوار همسان و چند اکسسوری اضافه کرد. تنها چیز غیر سفید روی لباس او یک کفش خاکستری نرم بود و او ظاهر را با یک حلقه الماس درشت و گردنبند الماس نازک تکمیل کرد.

برچسب ها :

ناموجود