تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 10715

سلنا گومز عکس‌ های شیک و زیبایی را به اشتراک می‌ گذارد

سلنا گومز عکس‌ های شیک و زیبایی را به اشتراک می‌ گذارد

سریال فقط قتل در ساختمان نه تنها برای سلنا گومز نامزدی امی را به ارمغان آورد، بلکه دو دوست او را برای زندگی او به ارمغان آورد. گومز، 31 ساله، در کنار استیو مارتین و مارتین شورت در سریال هولو بازی می‌ کند، و او روز یکشنبه مجموعه‌ ای از عکس‌ های شیرین را با

سریال فقط قتل در ساختمان نه تنها برای سلنا گومز نامزدی امی را به ارمغان آورد، بلکه دو دوست او را برای زندگی او به ارمغان آورد. گومز، 31 ساله، در کنار استیو مارتین و مارتین شورت در سریال هولو بازی می‌ کند، و او روز یکشنبه مجموعه‌ ای از عکس‌ های شیرین را با بازیگران همکارش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می‌ دهد چقدر محبت و دوستی عمیقی بین آنها نسبت به یکدیگر وجود دارد.

این پست شامل تعدادی عکس از مجموعه نمایش گومز با مارتین 78 ساله و شورت 73 ساله بود. گومز همچنین چند عکس با مزه در کنار هر دو همبازی‌ اش در رویداد های مختلف به اشتراک گذاشت.

از زمانی که هولو در سال 2021 نمایش داده شد، گوم ز و بازیگرانش پیوند تنگاتنگی برقرار کردند و سلنا در ژوئن به The Wrap گفت که او نکات زیادی را از شرکای کهنه کار خود روی صحنه یاد گرفته است.

او درباره تاریخچه کمدی چشمگیر این زوج گفت: «آنها به تقویت مهارت های من کمک کردند. “امیدوارم روزی مثل آنها خنده دار باشم. آنها واقعاً استعداد ایجاد موقعیتی از هیچ و خنداندن مردم را دارند و من عمیقاً این را تحسین می کنم.

قبل از شروع فیلمبرداری سریال، او به اشتراک گذاشت که “نگران بود که من کمی تنها باشم زیرا سر صحنه فیلمبرداری بودم و بیشتر اوقات با استیو و مارتی خواهم بود” اما نگرانی های او به سرعت برطرف شد.

“لحظه ای که سر صحنه فیلمبرداری قرار گرفتم، آنها به من احساس مشارکت دادند. درباره شخصیت من سؤالاتی پرسیدند و برای نظر من ارزش قائل بودند. در نهایت آنها فقط مرا زیر بال خود گرفتند و من را گرفتند و من را به خنده واداشتند و وقتی به آنها نیاز داشتم کلمات حکیمانه ای داشتند. گومز گفت: تمام ترس از اینکه احساس می کردم تنها خواهم بود از بین رفت و حالا آنها بهترین دوستان من هستند.

او درباره شورت و مارتین افزود: «من فقط داشتم ویدیو های آنها را تماشا می‌ کردم و احساساتی شدم، زیرا می‌ گویم «آنها دوستان من هستند.» برخی از بهترین دوستان من افراد 70 ساله هستند.»

برچسب ها :

ناموجود