تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 13183

سلنا گومز عکس های زمان استراحت خود را به اشتراک می گذارد

سلنا گومز عکس های زمان استراحت خود را به اشتراک می گذارد

سلنا گومز از زمان استراحت خود نهایت استفاده را می کند. روز چهارشنبه، گومز عکس هایی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت عکس ها در حال ژست گرفتن سلنا با یک دامن بژ و ژاکت مشکی، شروع شد. این عکس با عکس ها با بچه های خزدار و دوستان گومز دنبال شد. همچنین در میان

سلنا گومز از زمان استراحت خود نهایت استفاده را می کند. روز چهارشنبه، گومز عکس هایی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت عکس ها در حال ژست گرفتن سلنا با یک دامن بژ و ژاکت مشکی، شروع شد. این عکس با عکس ها با بچه های خزدار و دوستان گومز دنبال شد.

همچنین در میان عکس‌ ها، عکسی از گومز بود که با سگ‌ هایش دیزی و وینی در باغی در حالی که یک ژاکت بژ و شلوار ورزشی آبی پوشیده بود، ژست گرفته بود. در عکس دیگری، او سگ‌ هایش را در حالی که با خواهرش گریسی، به پیاده‌ روی برد.

تصاویر دیگر او را در حال خوشگذرانی با دوستان همراه با یک سلفی دنج در حالی که شست خود را به سمت دوربین در یک سویشرت کلاهدار خزدار گرفته بود نشان می داد.

گومز مرتباً به‌ روزرسانی‌ ها را با 429 میلیون فالوور اینستاگرام خود به اشتراک می‌ گذارد، اما این ستاره در سال‌ های اخیر در مورد تلاش برای داشتن یک رابطه سالم‌ تر با رسانه‌ های اجتماعی و دانستن زمان استراحت از آن صحبت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود