تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
کد خبر : 12708

سلنا گومز عکسی خیره‌ کننده و بدون آرایش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز عکسی خیره‌ کننده و بدون آرایش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز برای آخرین سلفی خود ظاهر خود را بدون آرایش نگه می دارد. روز پنج‌شنبه، گومز پس از اعلام آهنگ آینده‌اش «Love On» که در 22 فوریه منتشر می‌ شود، عکسی خیره‌ کننده و ظاهراً بدون آرایش را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. گومز برای دوربین لبخند زد و اجازه داد موهایش

سلنا گومز برای آخرین سلفی خود ظاهر خود را بدون آرایش نگه می دارد. روز پنج‌شنبه، گومز پس از اعلام آهنگ آینده‌اش «Love On» که در 22 فوریه منتشر می‌ شود، عکسی خیره‌ کننده و ظاهراً بدون آرایش را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

گومز برای دوربین لبخند زد و اجازه داد موهایش به صورت موج‌ های شل روی شانه‌ هایش بریزند. این خواننده بعد از اینکه از موسیقی جدیدش هیجان زده بود، یک ژاکت کش باف پشمی خاکستری برای این عکس را پوشید.

اوایل روز پنجشنبه، او تصویری از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود که در یک لباس با یک حوله سفید دور سرش پیچیده شده بود. او همچنین از عینک آفتابی سفید استفاده کرد و در کنار پنجره ای مشرف به دریا عکس گرفت.

گومز در توضیح پست خود نوشت: “صبر کن تا عشقم را روشن کنم. آهنگ جدیدم “Love On” را ذخیره کن 2.22.”

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، انتظار می‌ رود که این آهنگ یک آهنگ سرگرم‌ کننده و جذاب با الهام از ماه‌ هایی باشد که سلنا سال گذشته در پاریس گذراند.

گومز علاوه بر اشاره به تک آهنگ آینده اش، چندین عکس دوست داشتنی را با نامزدش بنی بلانکو نیز به اشتراک گذاشته است. روز دوشنبه، گومز مجموعه‌ ای از عکس‌ های این دو را که با یکدیگر، منتشر کرد. او در توضیح این پست نوشت: “خوشحالم.”

برچسب ها :

ناموجود