تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 12666

سلنا گومز عشق خود را به نامزدش در روز ولنتاین نشان می دهد

سلنا گومز عشق خود را به نامزدش در روز ولنتاین نشان می دهد

سلنا گومز عشق خود را به نامزد جدیدش بنی بلانکو نشان می دهد. روز چهارشنبه، این خواننده و هنرپیشه یک پست شیرین روز ولنتاین را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت تا این روز خاص را برای اولین بار با بلانکو جشن بگیرد. در این عکس، گومز در حالی که زبانش را بیرون آورده

سلنا گومز عشق خود را به نامزد جدیدش بنی بلانکو نشان می دهد. روز چهارشنبه، این خواننده و هنرپیشه یک پست شیرین روز ولنتاین را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت تا این روز خاص را برای اولین بار با بلانکو جشن بگیرد.

در این عکس، گومز در حالی که زبانش را بیرون آورده و علامت صلح را چشمک می زند، در کنار بنی بلانکو نامزدش دیده می شود. در همین حین، بلانکو  در حالی که انگشتانش را روی لب هایش فشار می داد، علامت V را چشمک زد.

گومز در زیر عکس نوشته: «دوستت دارم»

بلانکو همچنین به نامزدش سلنا ادای احترام کرد و تصویری از او را به اشتراک گذاشت که در حالی که در ماشین نشسته بود و یک کت خزدار با روسری سفید دور سرش پیچیده بود، لبخند می‌ زد.

در زیر عکس نوشت: “ولنتاین من.”

گومز در اوایل دسامبر 2023 به طور علنی رابطه عاشقانه خود را تایید کرد و در نظراتی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت نوشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است” و “بهترین اتفاقی که تا به حال برای من افتاده است”.

این دو روی آخرین موفقیت گومز به نام “Single Soon” که او در اواخر آگوست 2023 منتشر کرد، با هم کار کردند، در حالی که بلانکو در جشن تولد 31 سالگی گومز در ماه جولای نیز حضور داشت.

برچسب ها :

ناموجود