تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۲
کد خبر : 5937

سلنا گومز صمیمانه ترین لحظات احساسی خود را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز صمیمانه ترین لحظات احساسی خود را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز در حال جدا کردن لایه‌های فرآیند ساخت موسیقی خود است. روز دوشنبه، خواننده و بازیگر 30 ساله، یک ویدیوی خام از TikTok از خود در حال خواندن “Lose You to Love Me” و نواختن پیانو به اشتراک گذاشت. او در توضیح این کلیپ نوشت: «این بهترین چیزی نیست که من می‌دانم، بنابراین امیدوارم

سلنا گومز در حال جدا کردن لایه‌های فرآیند ساخت موسیقی خود است. روز دوشنبه، خواننده و بازیگر 30 ساله، یک ویدیوی خام از TikTok از خود در حال خواندن “Lose You to Love Me” و نواختن پیانو به اشتراک گذاشت.

او در توضیح این کلیپ نوشت: «این بهترین چیزی نیست که من می‌دانم، بنابراین امیدوارم هیچ‌کس بدش نیاید، اما این بهترین و صمیمانه‌ترین لحظات با از دست دادن تو برای دوست داشتن من بود».

او همچنین در متنی روی این ویدیو نوشت: «در حال ساختن… من خودم را بشناسم». در این کلیپ، گومز با یک جامپر خاکستری روشن در حالی که موهایش را به صورت نان حالت داده است، دیده می شود.

در پایان ویدیو، به نظر می رسد که او با توقف خواندن و زدن کلیدها احساساتی می شود. سپس قبل از اینکه کلیپ تمام شود، گریه می کند و نفسش را بیرون می دهد.

در TikTok دیگری که روز یکشنبه توسط گومز به اشتراک گذاشته شد، ستاره Only Murders in the Building در حال خواندن این آهنگ برای کودکی دیده می‌شود که روی زمین یک استودیوی تمرین دراز کشیده است. گومز بالای ویدیوی این بچه به ظاهر بی علاقه نوشت: «بهترین مخاطب».

گومز این تصنیف صمیمانه را در سال 2019 منتشر کرد. او که در اکتبر 2019 با رایان سیکرست در روی ایر ظاهر شد، گفت که وقتی سرانجام آهنگ را منتشر کرد، “احساس آرامش” داشت.

من این آهنگ را بیش از یک سال پیش نوشتم… و احساسم کاملاً متفاوت از زمانی است که آن را نوشتم. برای من زیباتر است، زیرا دقیقاً می دانم زمانی که آن را نوشتم کجا بودم و چه احساسی داشتم.»

او با اضافه کردن این نکته که “مطمئناً” این آهنگ را در زمانی که آهنگ را می‌نوشت منتشر نمی‌کرد، فاش کرد که مدت زیادی طول کشید تا زخم‌هایش بهبود یابد. اما اکنون او ادامه داد: “من دارم لبخند می زنم.”

گومز در روز انتشار این آهنگ در بیانیه‌ای گفت: «این آهنگ از چیزهای زیادی که از زمان انتشار آخرین آلبومم در زندگی من رخ داده الهام گرفته شده است. “من فکر می کردم مهم است که موسیقی را به اشتراک بگذارم، زیرا می دانم که بسیاری می توانند با این واقعیت ارتباط برقرار کنند که جاده خودیابی عموماً از طریق زخم های زندگی فرد می آید.”

او افزود: «من می‌خواهم مردم احساس امیدواری کنند و بدانند که شما قوی‌تر و بهتر از قبل در طرف مقابل ظاهر خواهید شد.»

گومز در یکی از بیت های آهنگ ظاهراً به رابطه دائمی خود با دوست پسر سابق جاستین بیبر اشاره می کند.

برچسب ها :

ناموجود