تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 8509

سلنا گومز سلفی دوست داشتنی با تیلور سوئیفت منتشر می کند

سلنا گومز سلفی دوست داشتنی با تیلور سوئیفت منتشر می کند

سلنا گومز و تیلور سوئیفت بهترین دوستان هستند! روز شنبه، سلنا، دو سلفی جدید با بهترین دوستش تیلور سوئیفت در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در حالی که این دو از غذا خوردن در فضای باز با منظره دریا لذت می برند. سوئیفت را می‌ توان با دست‌ های دراز کرده دید تا هر دو عکس

سلنا گومز و تیلور سوئیفت بهترین دوستان هستند! روز شنبه، سلنا، دو سلفی جدید با بهترین دوستش تیلور سوئیفت در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در حالی که این دو از غذا خوردن در فضای باز با منظره دریا لذت می برند.

سوئیفت را می‌ توان با دست‌ های دراز کرده دید تا هر دو عکس را از زاویه‌ ای بالاتر برای نشان دادن آسمان آبی و پس‌ زمینه اقیانوس ثبت کند. در اولین عکس، گومز چانه‌ اش را با دست روی شانه سوئیفت می‌ گذارد و هر دو در حالی که به دوربین نگاه می‌کنند لبخند شیرینی می‌ زنند.

در سلفی بعدی که در آن سلنا به صورت تیلور بوسه ای می زند، تیلور به پهلو می چرخد ​​تا گونه گومز را ببوسد. گومز این پست را با اشعار آغازین فیلم مشترک دوجا گربه و ساویتی در سال 2021 با عنوان “بهترین دوست” نوشت: “این بهترین دوست من است.

دور هم جمع شدن بهترین دوست های قدیمی چند روز پس از این که این دو در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی در روز سه شنبه با هم مرتبط شدند، برگزار می شود. سلنا گومز در استوری اینستاگرامش یک عکس صمیمانه از خودش و سویفت در آغوش گرفتن در مراسم جوایز به اشتراک گذاشته بود.

گومز با حالت چهره اش در توضیح عکس گرفت: «او خیره کننده به نظر می رسد من معمولی”

هر دو بانو در آن شب برنده شدند، سوئیفت برنده 9 جایزه، از جمله جایزه برتر ویدیوی سال برای «ضد قهرمان». در مورد گومز، او و خواننده نیجریه‌ ای ریما برای آهنگ «آرام باش» برنده بهترین آهنگ‌ های آفروبیت شدند.

سوئیفت به عنوان طرفدار شماره یک گومز دیده شد، در حالی که با ریما برای دریافت جایزه خود روی صحنه رفتند، بالا و پایین می پرید، تشویق می کرد و برای بهترین دوستش بوسه می فرستاد.

تیلور همچنین شناخته شده است که از دوست صمیمی خود در رسانه های اجتماعی بسیار حمایت می کند. اخیراً، او آخرین انتشار اولین تک آهنگ گومز در نزدیک به یک سال را با عنوان “به زودی مجرد” جشن گرفت.

سوئیفت چند هفته پیش در استوری اینستاگرام خود نوشت: “وقتی بهترین دوستت بهترین است.” سوئیفت اضافه کرد: “برای همیشه با این آهنگ می رقصم.”

در اوایل این ماه، گومز فاش کرد که دوستان صمیمی همیشه موسیقی خود را قبل از انتشار عمومی رسمی برای یکدیگر پخش می کنند.

برچسب ها :

ناموجود