تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر : 11845

سلنا گومز روی فرش قرمز گلدن گلوب با لباس قرمز آتشینش می درخشد

سلنا گومز روی فرش قرمز گلدن گلوب با لباس قرمز آتشینش می درخشد

سلنا گومز این ستاره مشهور در گلدن گلوب 2024 به فرش قرمز بازگشته است، جایی که بار دیگر نامزد بهترین بازی توسط یک بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی، کمدی یا موزیکال، برای نقش مابل مورا در فیلم Only Murders in the Building شد. و او شب را با ظاهری سرگرم کننده و عاشقانه آغاز

سلنا گومز این ستاره مشهور در گلدن گلوب 2024 به فرش قرمز بازگشته است، جایی که بار دیگر نامزد بهترین بازی توسط یک بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی، کمدی یا موزیکال، برای نقش مابل مورا در فیلم Only Murders in the Building شد. و او شب را با ظاهری سرگرم کننده و عاشقانه آغاز کرد.

سلنا گومز، یک لباس قرمز پر جنب و جوش با حاشیه نامتقارن و گل های مشکی از جورجیو آرمانی پوشیده بود. برش‌ هایی در جلو با گل رز مشکی و کمربند مشکی به همراه آستری مشکی که از زیر نمایان می‌ شد.

او کفش های پاشنه‌ بلند کریستین لوبوتن قرمز متالیک و جواهرات و همچنین یک لاک مشکی تازه را تاب داد. هنرمند ناخن او، تام باچیک، از آن به عنوان یک مانیکور “چرم اختراعی” یاد می کند.

سال گذشته، گومز درام با مد بالا را در طرح والنتینو که دارای یک لباس ستونی مخملی با آستین‌ های پف دار، قطاری با شکاف و بلند بود، انتخاب کرد. گومز در مراسم گلدن گلوب 2023 به خواهر کوچکش گریسی الیوت تیفی پیوست که یک لباس زرد با دامن توری و نیم تنه پولک دار پوشیده بود و کیف ساتن 3900 دلاری پرادا کلیو با کریستال را به همراه داشت!

Only Murders in the Building امسال در مجموع 5 نامزدی از جمله بهترین سریال تلویزیونی، کمدی یا موزیکال را به دست آورد، در حالی که بازیگران گومز، استیو مارتین و مارتین شورت، هر دو برای بهترین بازی توسط یک بازیگر در یک سریال تلویزیونی، کمدی یا موزیکال نامزد شدند و مریل استریپ برای بهترین بازی توسط یک بازیگر زن در نقش مکمل در یک سریال تلویزیونی، رکورد خود را به عنوان نامزد ترین بازیگر در تاریخ گلدن گلوب شکست.

برچسب ها :

ناموجود