تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 9114

سلنا گومز دلیل آنفالو کردن دوآ لیپا در اینستاگرام را فاش کرد

سلنا گومز دلیل آنفالو کردن دوآ لیپا در اینستاگرام را فاش کرد

سلنا گومز، در مصاحبه ای در 3 اکتبر با شرکت Fast، در مورد شایعه دشمنی اش با دوآ لیپا و آنفالو کردن او توضیح داد. نزدیک به چهار ماه پیش، سلنا در اینستاگرام دوآ لیپا را آنفالو را  کرد و پس از اینکه طرفداران متوجه شدند او دوآ، زین مالیک و دیگران را آنفالو کرده

سلنا گومز، در مصاحبه ای در 3 اکتبر با شرکت Fast، در مورد شایعه دشمنی اش با دوآ لیپا و آنفالو کردن او توضیح داد. نزدیک به چهار ماه پیش، سلنا در اینستاگرام دوآ لیپا را آنفالو را  کرد و پس از اینکه طرفداران متوجه شدند او دوآ، زین مالیک و دیگران را آنفالو کرده است، تیتر خبرها شد. هنگامی که سلنا در مورد استفاده خود از رسانه های اجتماعی با این رسانه صحبت می کرد، توضیح داد که این موضوع چه بوده است.

“این یک تصادف بود!”. من فقط داشتم اینستاگرامم را تمیز می کردم. سپس یک نفر با من تماس گرفت و گفت: “چه اتفاقی برای تو و دوآ افتاده است؟!” بعداً،سلنا در اینستاگرام عکسی از خود در لباسی از همکاری با دوآ لیپا برای برند ورساچه به اشتراک گذاشت. سلنا عکس فوری 29 ژوئن را شرح داد: “یک لحظه ورساچه و دعای کوچک”. دوآ به نظرات واکنش نشان داد و به طرفداران اطمینان داد که هیچ درامی وجود ندارد.

در آن زمان، یک منبع نزدیک به سلنا گفت که تصمیم سلنا برای آنفالو کردن افراد شخصی نبوده است. این خودی در 26 ژوئن گفت: “مطمئناً هیچ احساس سختی با کسی که او فالوو نکرده است وجود ندارد.” سلنا توضیح داد: “من هرگز به کسی قول نداده ام که دیگر روز بدی نخواهم داشت.” من همیشه با هوادارانم صادق بوده ام. حتی وقتی از رسانه های اجتماعی فاصله می گیرم، می گویم که در حال استراحت هستم.»

وقتی از سلنا پرسیده شد که آیا همه «بهتر است» زمانی را دور از رسانه‌ های اجتماعی بگذرانند، سلنا گفت که انتخاب به عهده هر فرد است. تنها چیزی که می‌ خواهم بگویم این است که هر انتخابی که می‌ کنید با شماست. در پایان روز، باید به آن افتخار کنید. اگر به یک اشتباه ختم شد، این اشتباه شماست که باید از آن درس بگیرید.» “آیا این به شما احساس خوبی می دهد؟ اینطور نیست؟ تا جایی که می توانید خودتان را ارزیابی کنید و بشناسید.»

اما من هرگز نمی گویم کاری را انجام نده، زیرا با پشیمانی زندگی نمی کنم.

سلنا در هفته‌ های اخیر در شبکه‌ های اجتماعی و در فضای مجازی پخش شده است، اما نه به خاطر شایعه‌ هایش. این نماد استایل چندین ظاهر شیک را برای هفته مد پاریس به خود جلب کرده است، از جمله مجموعه استایل مشکی او.

او در 30 سپتامبر به اینستاگرام رفت تا تعدادی از عکس های لباس هایش را با 430 میلیون دنبال کننده اش به اشتراک بگذارد. او مجموعه عکس های فوری را شرح داد: “پاریس سرگرم کننده بود.” سلنا در یکی از اسلاید ها با نیکولا پلتز ژست گرفت و این بازیگر به نظرات واکنش نشان داد: ” خواهر و بهترین فرشته من.”

برچسب ها :

ناموجود