تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
کد خبر : 9108

سلنا گومز در کمد لباس پشت پرده پنهان می شود

سلنا گومز در کمد لباس پشت پرده پنهان می شود

سلنا گومز در مورد خیلی چیزها، از جمله جنبه نه چندان جذاب لباس پوشیدن، صادق است. روز دوشنبه، سلنا، عکسی از پشت صحنه منتشر کرد که نشان می‌ دهد در اثر یک اتفاق نا خوشایند در کمد لباس، پشت پرده پنهان شده و به بیرون نگاه می‌ کند. او در توضیح استوری اینستاگرام نوشت: “من

سلنا گومز در مورد خیلی چیزها، از جمله جنبه نه چندان جذاب لباس پوشیدن، صادق است. روز دوشنبه، سلنا، عکسی از پشت صحنه منتشر کرد که نشان می‌ دهد در اثر یک اتفاق نا خوشایند در کمد لباس، پشت پرده پنهان شده و به بیرون نگاه می‌ کند.

او در توضیح استوری اینستاگرام نوشت: “من روی شلوارم کوکا ریختم.” او هیچ توضیحی درباره مکان و زمان وقوع این اتفاق را ارائه نکرد.

در ماه سپتامبر، او فاش کرد که در مراسم پرایم‌ تایم جوایز امی 2022 هنگام پوشیدن لباس یقه‌ دار سلین، در روی فرش قرمز دچار اشتباه شده است. خوشبختانه مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه چند ماه بعد او اعتراف کرد که چه اتفاقی افتاده است.

گومز در حالی که در نمایش کلی کلارکسون در ماه نوامبر در جریان بود، گفت: «بسیاری از مردم چیزی را دیدند که نمی‌ خواستند ببینند. کلی کلارکسون مجری برنامه به گومز اطمینان داد که او بدون توجه به ظاهر عالی به نظر می رسد و روی صحنه “خیلی درخشان” است.

سلنا گومز در حال حاضر یک هفته طوفانی را سپری کرده است، بین پرواز از هفته مد پاریس (جایی که چندین ظاهر جذاب داشت) به پاسادنا، کالیفرنیا برای اجرای روی صحنه با کریس مارتین در طول کنسرت و اجرای یک آهنگ زیبا.

روز سه‌ شنبه، او مجموعه‌ ای از عکس‌ ها از فضای اداری جدید خود را منتشر کرد که تقریباً یک رویای صورتی رنگی است. او در توضیح این پست نوشت: “پس از 3 سال. ما توانستیم خانه خود را دنج کنیم! .”

در دسامبر گذشته، گومز به طور انحصاری با مردم در مورد ایجاد امپراتوری آرایش خود، که اکنون یک عنصر ثابت در دنیای زیبایی است، صحبت کرد و اینکه چگونه می خواست انتظارات را از بین ببرد.

او در یک رویداد مطبوعاتی به مناسبت معرفی جدیدترین برند به اشتراک گذاشت: «چیزی که بیشتر به آن افتخار می‌ کنم، گفتگوی است که در فضای زیبایی ایجاد کرده‌ ایم. من احساس می‌ کنم که هنجارها را به چالش می‌ کشیم و واقعاً می‌ خواستم برندی ایجاد کنم که برای همه باشد.»

برچسب ها :

ناموجود