تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 11566

سلنا گومز در میان برنامه آشپزی پیامک عاشقانه ارسال می کند

سلنا گومز در میان برنامه آشپزی پیامک عاشقانه ارسال می کند

سلنا  گومز که مجری برنامه غذا خانه سرآشپز سلنا برای تعطیلات است، اخیراً در حال ارسال پیامک به بنی بلانکو در حالی که در کنار سر آشپز مهمان آجپونگ در آخرین فصل مشغول آشپزی بود، دستگیر شد. در طول اپیزود، گومز در حال ارسال پیام توسط مجری همکارش، راکل استیونز، دستگیر می شود.”سلنا، به کی

سلنا  گومز که مجری برنامه غذا خانه سرآشپز سلنا برای تعطیلات است، اخیراً در حال ارسال پیامک به بنی بلانکو در حالی که در کنار سر آشپز مهمان آجپونگ در آخرین فصل مشغول آشپزی بود، دستگیر شد.

در طول اپیزود، گومز در حال ارسال پیام توسط مجری همکارش، راکل استیونز، دستگیر می شود.”سلنا، به کی پیامک میزنی؟” استیونز 30 ساله می پرسد و گومز سپس سعی می کند لبخندش را پنهان کند.

این تنها باری نبود که گومز در اپیزود پایانی به دام افتاد. در اواخر اپیزود، وقتی استیونز از سرآشپز ادجپونگ می پرسد که کیک آنها چگونه است، او تأیید می کند که آنها یک تایمر دارند که گومز در شروع قسمت مسئول تنظیم آن بود.

اما به سرعت، گومز متوجه می شود که او تایمر را تنظیم نکرده است.

تدوین برنامه باعث شوخی گومز می شود و وقتی متوجه اشتباهش می شود، روی صورت او زوم می کند. در حالی که موسیقی سرگرم‌ کننده روی چهره شوکه‌ شده گومز پخش می‌ شود، این قسمت سپس کلیپ او را دوباره پخش می‌ کند که می‌ خواهد «تایمر» را تنظیم کند. سپس این فیلم نشان می‌ دهد که گومز حواسش پرت می‌ شود و پیامی را برای یک «گیرنده مرموز» ارسال می‌ کند.

اولین باری نیست که گومز در مورد عاشقانه جدیدش صحبت می کند. در طول اپیزود اول با سر آشپز الکس گوار ناشلی، او به اشتراک گذاشت که در حالی که آشپزی حال و هوای او را تغییر داده است، او همچنین “یک نفر را دوست دارد”.

برچسب ها :

ناموجود