تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
کد خبر : 7840

سلنا گومز در سلفی جدید آینه ای خیره کننده به نظر می رسد

سلنا گومز در سلفی جدید آینه ای خیره کننده به نظر می رسد

سلنا گومز از موقعیت خود بهترین استفاده را می کند. در یک پست اینستاگرامی استوری که در روز چهارشنبه به اشتراک گذاشته شد، گومز در حالی که اولین اکسسوری مورد نیاز خود را به نمایش می‌ گذارد، برای گرفتن یک سلفی در آینه ژست گرفت. صورت او برای عکسبرداری پوشانده شده بود، زیرا موهای تیره

سلنا گومز از موقعیت خود بهترین استفاده را می کند. در یک پست اینستاگرامی استوری که در روز چهارشنبه به اشتراک گذاشته شد، گومز در حالی که اولین اکسسوری مورد نیاز خود را به نمایش می‌ گذارد، برای گرفتن یک سلفی در آینه ژست گرفت. صورت او برای عکسبرداری پوشانده شده بود، زیرا موهای تیره اش آزادانه آویزان بودند. با این حال او خیره کننده به نظر می رسید.

سلنا در مقابل یک لباس آرایش بزرگ با یک تی شرت سفید بدون آستین و یک شلوار سیاه و سفید کالوین کلین ایستاده بود. بند سیاهی که او روی مچ دستش بسته بود، بعد از اینکه اخیراً فاش کرد دستش شکسته است.

در حالی که روز چهارشنبه با The Ellen K Morning Show گفتگو می کرد، او علت رفتن به مطب دکتر را توضیح داد.

گومز در طول مصاحبه با رادیو آی‌ هارت به شوخی گفت: «کاش یک داستان واقعاً جالب داشتم که می‌ گوید جان یک نفر یا چیزی را نجات دادم». من یک لباس بلند پوشیده بودم این یک لباس تابستانی بود و از ماشینم به سمت خانه ام می رفتم و زمین خوردم.

گومز پس از انتشار آخرین آهنگ خود به نام Single Soon، در بخش نظرات اینستاگرام به طرفداران خود درباره آسیب دیدگی گفت. او فاش کرد: «دستم شکست و جراحی کردم.

تک‌ آهنگ او جمعه گذشته، در همان روزی که مایلی سایرس، آلبوم کانال دیزنی او منتشر کرد. گومز قبل از انتشار آخرین تک آهنگ خود، این پروژه را با یک تخم مرغ عید پاک زیبا در رسانه های اجتماعی مورد کنایه قرار داد.

در ویدئویی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، این خواننده صحنه صدای سامانتا جونز را بازسازی کرد که به تماس تلفنی مردی پاسخ می‌ داد که می‌ گفت: «تمام شد. به همسرم گفتم.» صدای جونز شنیده شد که پرسید: “این کیست؟” قبل از اینکه گومز تلفن خیالی را قطع کرد و از صحنه خارج شد.

هنگامی که آهنگ و ویدیو منتشر شد، برخی تعجب کردند که چه کسی می توانست الهام بخش این آهنگ باشد.

برچسب ها :

ناموجود