تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کد خبر : 8223

سلنا گومز در سلفی بدون آرایش خیره کننده به نظر می رسد

سلنا گومز در سلفی بدون آرایش خیره کننده به نظر می رسد

سلنا گومز می درخشد. روز پنجشنبه، سلنا سلفی بدون آرایش جدیدی را با 428 میلیون دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. گومز با انتشار این عکس در استوری اینستاگرام خود، در حالی که سرش را روی دستش گذاشته بود و در حالی که به دوربین خیره می شد، متفکر به نظر می رسید. خالکوبی مچ

سلنا گومز می درخشد. روز پنجشنبه، سلنا سلفی بدون آرایش جدیدی را با 428 میلیون دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. گومز با انتشار این عکس در استوری اینستاگرام خود، در حالی که سرش را روی دستش گذاشته بود و در حالی که به دوربین خیره می شد، متفکر به نظر می رسید.

خالکوبی مچ نقطه ویرگول در حالی که حلقه انگشت کوچک، یک زنجیر طلا و گوشواره های همسان را نشان می داد، کاملاً به نمایش گذاشته شد.

موهای گومز که از صورتش دور شد، به یک طرف افتاد، در حالی که او یک تاپ سفید داشت. پوست این هنرمند ستاره در حالی که ظاهرش را به نمایش می گذاشت، شفاف و تازه به نظر می رسید.

برند این بازیگر و خواننده به تازگی هودی و شلوار ورزشی جدید خود را با نسخه محدود عرضه کرده است. گومز با به اشتراک گذاشتن عکسی در روز پنجشنبه، کلاه هودی را روی سر خود پوشید در حالی که به دوربین لبخند می زد.

خبر زیبایی شگفت انگیز گومز پس از آن منتشر شد که او به دلیل واکنشش در جریان بازی فوتبال لس آنجلس و اینتر میامی در ورزشگاه BMO در روز یکشنبه در فضای مجازی منتشر شد.

زمانی که جان مک کارتی، دروازه بان لس آنجلس اف سی، ضربه نزدیک لیونل مسی را مهار کرد، ستاره مات و مبهوت ماند. در ویدئویی که توسط لیگ برتر فوتبال توییت شده است، چشمان و فک این بازیگر و خواننده با از دست دادن توپ از دروازه باز شد.

گومز همچنین تصویری از حالت خود را در استوری اینستاگرام خود در آن زمان به اشتراک گذاشت و روی عکس نوشت “Mood”

برچسب ها :

ناموجود