تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 11728

سلنا گومز تصویری عاشقانه با نامزد جدیدش به اشتراک می گذارد

سلنا گومز تصویری عاشقانه با نامزد جدیدش به اشتراک می گذارد

سلنا گومز که اوایل این ماه نامزدی خود را با بنی بلانکو فاش کرد عکسی دوست داشتنی از خود و نامزد جدیدش را شنبه در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. تصویر به اشتراک گذاشته شده این زوج را نشان می‌ دهد که روی عرشه‌ ای چوبی ایستاده‌اند و آب در پشت آن‌ ها قرار دارد. گومز

سلنا گومز که اوایل این ماه نامزدی خود را با بنی بلانکو فاش کرد عکسی دوست داشتنی از خود و نامزد جدیدش را شنبه در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

تصویر به اشتراک گذاشته شده این زوج را نشان می‌ دهد که روی عرشه‌ ای چوبی ایستاده‌اند و آب در پشت آن‌ ها قرار دارد. گومز که یک ژاکت بزرگ تیره پوشیده بود، در حالی که بلانکو او را در آغوش گرفت.

گومز برای اولین بار در اوایل دسامبر نامزدی خود را با بلانکو، که بیش از شش ماه با او قرار داشته است، تایید کرد، زمانی که یکی از طرفداران یک تصویر سیاه و سفید از او و بلانکو با هم منتشر کرد که سپس توسط سلنا به اشتراک گذاشته شد.

در قسمت نظرات پست طرفداران، گومز پیامی در مورد بلانکو اضافه کرد و به نظرات نوشته شده توسط طرفداران پاسخ داد. او قبل از پاسخ به یکی دیگر از طرفداران با گفتن این جمله، نوشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است.”

گومز قبلاً در 3 دسامبر در مورد وضعیت رابطه خود و هویت مرد جدیدش اشاره سنگینی کرده بود. در بخش نظرات، او با یک پیام ساده به نام “حقایق” پاسخ داد، قبل از اینکه سلفی سیاه و سفیدی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد که نشان می داد او به سینه بلانکو تکیه داده است.

گومز از زمانی که رابطه خود را در معرض دید عموم قرار داده است، عکس های شیرین زیادی از خود با بلانکو به اشتراک گذاشته است. گومز اخیراً حتی یک حلقه الماس “B” به دست کرده است.

برچسب ها :

ناموجود