تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر : 12458

سلنا گومز با چتری ها و استایل جدیدش شگفت انگیز می شود

سلنا گومز با چتری ها و استایل جدیدش شگفت انگیز می شود

سلنا گومز، شنبه شب در اولین نمایش فیلم جدید خود به کارگردانی نیکولا پلتز، لولا، روی خوش نشان داد. این خواننده برای اولین بار مدل موی جدیدی را ارائه کرد که شامل چتری های براق بود و یک کت شلوار شیک در این مراسم پوشید. یک کت مشکی روی یک تاپ سفید و شلوار مشکی

سلنا گومز، شنبه شب در اولین نمایش فیلم جدید خود به کارگردانی نیکولا پلتز، لولا، روی خوش نشان داد. این خواننده برای اولین بار مدل موی جدیدی را ارائه کرد که شامل چتری های براق بود و یک کت شلوار شیک در این مراسم پوشید. یک کت مشکی روی یک تاپ سفید و شلوار مشکی و همچنین کفش های پاشنه بلند بخشی از این ظاهر بود.

او این زیبایی موهای بلندش را پایین انداخته بود و یک رژ لب قرمز روشن را در گلم خود جا داده بود. او علاوه بر اینکه با اعتماد به نفس به تنهایی روی فرش قرمز ژست گرفت، با نیکولا پلتز بکهام که با یک تاپ بدون آستین سفید و شلوار همسان نیز شگفت‌ انگیز به نظر می‌ رسید، وقت گذاشت. این دو در حالی که از اوقات مشترکشان لذت می بردند همدیگر را در آغوش گرفتند و با هم می خندیدند.

قبل از اینکه سلنا در اولین نمایش لولا تأثیر ماندگاری بگذارد، به دلیل به اشتراک گذاشتن یک عکس دنج از خودش در رختخواب خبرساز شد.

سلنا و بنی از سال گذشته با هم در ارتباط بودند. گومز در دسامبر 2023 این رابطه عاشقانه را تایید کرد و در رسانه های اجتماعی در مورد بنی بلانکو گفت “او همه چیز مطلق من در قلبم” نامید. او همچنین گفت که او “بهترین چیزی” است که تا به حال برای او اتفاق افتاده است.

از زمان تایید این رابطه، سلنا از به اشتراک گذاشتن عکس ها با نامزدش در موارد تصادفی خجالتی نبود. مرغ عشق‌ ها در جشن تولدی که در ژانویه برای نیکولا برگزار کردند، رفتند و در گردش‌ های غیر رسمی و رویداد های حرفه‌ ای دیده شده‌ اند. این زوج همچنین هر از گاهی در مورد پست های اینستاگرام یکدیگر نظر می دهند. وقتی سلنا هفته گذشته عکسی بدون آرایش از خود به اشتراک گذاشت، بنی از گذاشتن ایموجی های چشمان قلب در بخش نظرات تردیدی نداشت.

برچسب ها :

ناموجود