تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۳
کد خبر : 7315

سلنا گومز با ناخن های صورتی روشن باربیکور جذابی را به نمایش گذاشت

سلنا گومز با ناخن های صورتی روشن باربیکور جذابی را به نمایش گذاشت

اخیراً، سلنا گومز تماماً در مورد زرق و برق خاموش بوده است. لحظات زیبایی مانند ابروهای کرکی، ناخن‌های صورتی براق، لب‌ های براق و کمان مو، از موارد مورد علاقه او هستند. با این حال، در جشن تک‌ آهنگ آینده‌ اش، او خود را زیبا می‌ کند و به زیبایی باربی با موها، ناخن‌ ها

اخیراً، سلنا گومز تماماً در مورد زرق و برق خاموش بوده است. لحظات زیبایی مانند ابروهای کرکی، ناخن‌های صورتی براق، لب‌ های براق و کمان مو، از موارد مورد علاقه او هستند. با این حال، در جشن تک‌ آهنگ آینده‌ اش، او خود را زیبا می‌ کند و به زیبایی باربی با موها، ناخن‌ ها و لباسی که یادآور آغاز قرن است وارد می‌ شود.

در 17 آگوست، گومز یک عکس تیزر برای تک آهنگ جدید خود، “Single Soon” در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که مانیکور و لباس بسیار زیبایی به تن داشت.

گومز در این عکس ناخن هایش را که 100% باربیکور بود نشان می دهد. هر ناخن طول متوسط ​​و بادامی شکل داشت و صورتی پلاستیکی روشن همه را به یاد روزهای اوج باربی می‌ اندازد.

او ناخن‌ ها را با مدل موی دهه 2000 ست کرد که با حالت ماننی‌ اش مطابقت داشت. نیمه جلوی موهای تیره‌ اش را پایین نگه داشت و در قسمت میانی صورتش قرار داد و سپس نیمه پشتی موهایش را در یک موی شیک به هم ریخته سنجاق کرد.

آرایش او نیز با حال و هوای زیبای صورتی مطابقت داشت. لب‌ های صورتی و براق با یک سایه چشم صورتی خاکستری درخشان و کم‌ رنگ مواجه می‌ شوند. که با مژه های حجیم، ابروها و چهره ای بی عیب و نقص اغراق آمیز بود.

این حال و هوا با جواهرات ادامه پیدا کرد، جایی که او یک گردنبند طلسم پروانه ای بلند با چوکر های مروارید  که روی یکی از آنها علامت “S” برای سلنا داشت، قرار داد. او همچنین چندین دستبند طلا بر روی هر بازو، چند حلقه طلای همسان و گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی بزرگ برای تکمیل ظاهر خود اضافه کرده بود.

برای بازسازی ناخن های سلنا مانند هر مانیکور دیگری، می‌ خواهید هر لاکی را که در حال حاضر روی ناخن‌ هایتان دارید پاک کنید، سپس آن را به طول و اندازه دلخواه برش دهید و سوهان بزنید. بادامی با طول متوسط ​​برای مطابقت با سلنا بهتر است. پس از آن، مقداری روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند و برای رنگ آمیزی آماده شوند.

رنگ صورتی روشن مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با دو تا سه لایه رنگ، لایه بعدی را بعد از خشک شدن لایه اول بمالید. پس از کامل شدن، آن را با یک تا دو لایه پوشش هماهنگ بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود