تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 11713

سلنا گومز با سلفی های جذاب به سال 2023 پایان می دهد

سلنا گومز با سلفی های جذاب به سال 2023 پایان می دهد

سلنا گومز سال 2023 را با یک پست سرگرم‌ کننده در اینستاگرام به پایان می‌ رساند که در آن لحظات مورد علاقه‌ اش در سال، از جمله لحظاتی با خواهرش، گریسی، نمایش داده می‌ شود. گومز روز جمعه تعدادی از سلفی هایی را با دوستانی مانند نیکولا پلتز بکهام و سوفیا کارسون را در حساب

سلنا گومز سال 2023 را با یک پست سرگرم‌ کننده در اینستاگرام به پایان می‌ رساند که در آن لحظات مورد علاقه‌ اش در سال، از جمله لحظاتی با خواهرش، گریسی، نمایش داده می‌ شود.

گومز روز جمعه تعدادی از سلفی هایی را با دوستانی مانند نیکولا پلتز بکهام و سوفیا کارسون را در حساب شبکه اجتماعی خود منتشر کرد. او در کپشن این عکس‌ ها و سلفی‌ ها را «لحظه‌ هایی در زمان» نامید.

دو نکته برجسته از سال به یاد ماندنی او در عکس های گومز و خواهر 10 ساله اش گریسی الیوت تیفی است. گریسی در اولین عکس، که در پارک موضوعی دیزنی گرفته شده، روی پشت گومز ژست گرفت.

در مورد گریسی، او سال بسیار خوبی را با خواهر بزرگش سپری کرده است. آنها تنها در ماه آگوست، در کنسرت تیلور سویفت در تور Eras Tour با هم در استادیوم SoFi در لس آنجلس شرکت کردند و گریسی در ویدیوی “Single Soon” گومز که در 25 اوت منتشر شد، نقش کوتاهی داشت.

صدای گریسی در ابتدای ویدیو روی پیامی از دستگاه منشی تلفنی می‌ گوید: “سلام، دوستت دارم دختر. هرگز نگران نباش. اصلاً.”

سلنا در جدیدترین مجموعه تصاویر به همراه نامزد جدیدش، بنی بلانکو، در ماه دسامبر عکس هایی با عنوان “نیویورک، لحظات مورد علاقه من با تو در این هفته، به رسمیت شناخته شد. .عکس آخر تصویر سیاه و سفیدی بود که این زوج را در کنار هم نشان می داد.

برچسب ها :

ناموجود