تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
کد خبر : 8122

سلنا گومز با دوستان مورد علاقه اش به کنسرت بیانسه رفت

سلنا گومز با دوستان مورد علاقه اش به کنسرت بیانسه رفت

سلنا گومز و افراد مورد علاقه اش در صحنه بودند! سلنا به خواهر کوچکش گریسی پیوست و با دوستان بروکلین بکهام و نیکولا پلتز در روز شنبه برای تور جهانی رنسانس بیانسه در لس آنجلس رفتند. در یک کلیپ شیرین از آن شب، پلتز، 28 ساله، گریسی، 10 ساله را به عنوان “ملکه کوچولوی ما”

سلنا گومز و افراد مورد علاقه اش در صحنه بودند! سلنا به خواهر کوچکش گریسی پیوست و با دوستان بروکلین بکهام و نیکولا پلتز در روز شنبه برای تور جهانی رنسانس بیانسه در لس آنجلس رفتند.

در یک کلیپ شیرین از آن شب، پلتز، 28 ساله، گریسی، 10 ساله را به عنوان “ملکه کوچولوی ما” تاج گذاری کرد.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط پلتز، آنها اشعار آهنگ 2011 “Love on Top” را فریاد زدند در حالی که بکهام 24 ساله دست خود را دور گریسی حلقه کرد و او را تکان می داد.

پلتز همچنین عکسی را در استوری اینستاگرام خود از همسرش در حال راه رفتن در کنار خواهر کوچک گومز پس از نمایش با عنوان “گریه” بارگذاری کرد. و حتی قبل از کنسرت، پلتز تصویری از گومز و بروکلین به اشتراک گذاشت.

او در توضیح این عکس نوشت: “من عاشق همسرم هستم.”

گومز همچنین سلفی های خودش را با خواهر کوچکش که دختر مندی تیفی مادر گومز و برایان ناپدری گومز است، منتشر کرد.

در طول شب بزرگ در کنسرت بیانسه، گومز یک تاپ سفید نگه پوشیده بود، در حالی که خواهرش گریسی، با یک کلاه کابوی پولک دار، یک گردنبند مروارید سفید و دستبند های فراوان بازیگوش به نظر می رسید.

پس از نمایش، پلتز چند عکس از خود در حال آرایش کردن در آینه با گومز، بروکلین که او را در حالی که ظاهراً سوار ماشین به سمت استادیوم سوفای می‌رود، نگه داشته، و لباسی کاملا پوشیده برای شب شلوار جین و ژاکت آستین بلند مشکی منتشر کرد.

او در توضیح این پست در اینستاگرام نوشت: “💖💖💖💖💖 💖💖💖💖💖”

گومز و بکهام رابطه دوستانه و  نزدیکی با هم دارند که گمان می‌ رود در اواخر سال 2022 زمانی که گومز و پلتز شروع به ارسال پست‌ های یکدیگر در شبکه‌ های اجتماعی کردند، شروع به شکوفا شدن کرد. بروکلین در ماه مارس در برنامه جنیفر هادسون در مورد گومز صحبت کرد، زمانی که او او را “دختر بسیار نازنینی” خطاب کرد.

او در گفت من عاشق وقتی همسرم دوستان جدیدی پیدا می کند، به خصوص دوستان بسیار خوبی. ما همه با هم کنار می آییم.

این دوستی در هفته گذشته نقطه عطف جدیدی را شاهد بود، زمانی که گومز تصویری را در اینستاگرام از گریسی در حال تراشیدن سر بروکلین در کنار عنوان، “من. نوزادان.” منتشر کرد.

در این عکس، گریسی در حالی که به بزرگ‌ترین فرزند دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام یک مدل موی زیبا می‌ دهد، یک تاپ دخترانه صورتی رنگ با قیچی در یک دست پوشیده بود. به نظر می رسد هر دو از ظاهر جدید خوشحال هستند.

برچسب ها :

ناموجود