تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 12482

سلنا گومز استایل خود را با نامزد جدیدش هماهنگ می کند

سلنا گومز استایل خود را با نامزد جدیدش هماهنگ می کند

سلنا گومز و بنی بلانکو با هم مراسم گرمی را جشن گرفتند. این دو در یکی از منحصر به فردترین جشن های گرمی در لس آنجلس، در Chateau Marmont دیده شدند، جایی که آنها در کنار برخی از بزرگترین سلبریتی های هالیوود جشن گرفتند. گومز و بلانکو برای این مناسبت لباس‌ های رنگارنگ و هماهنگی

سلنا گومز و بنی بلانکو با هم مراسم گرمی را جشن گرفتند. این دو در یکی از منحصر به فردترین جشن های گرمی در لس آنجلس، در Chateau Marmont دیده شدند، جایی که آنها در کنار برخی از بزرگترین سلبریتی های هالیوود جشن گرفتند.

گومز و بلانکو برای این مناسبت لباس‌ های رنگارنگ و هماهنگی به تن داشتند. در حالی که گومز برای محافظت از خود در برابر باران یک کت روی لباس خود می پوشید، او یک لباس پولک دار رنگارنگ زیر آن پوشید. در مورد بلانکو، او ژاکتی با طرح های رنگارنگ و شلوارهای همسان پوشید.

گومز و بلانکو بیش از شش ماه است که در میان عاشقانه با هم هستند و گومز در دسامبر رابطه آنها را تایید کرد. علیرغم این واقعیت که آنها تصمیم گرفته اند رابطه خود را نسبتاً خصوصی نگه دارند، بدون افشای محل ملاقات یا جزئیات زیادی در مورد پویایی خود، این دو عاشق به نظر می رسند و احساس می کنند که خوشحال هستند و از اوقات خود با هم لذت می برند.

منابع مختلف درباره اینکه این رابطه برای گومز خاص است بحث کرده اند. منبعی به Entertainment News گفت: «سلنا با بنی احساس راحتی و آرامش می‌کند. دوستان، خانواده و عزیزان آنها در هر دو طرف، همه از دیدن آنچه که فکر می‌ کنند می‌ تواند یک رابطه شگفت‌ انگیز و طولانی‌ مدت بین آنها باشد، حمایت می‌ کنند و خوشحالند.»

این منبع ادعا می کند که بلانکو به طرز باور نکردنی عاشق گومز است. و به حرفه و شخصیت او احترام می گذارد. آنها گفتند: “بنی سلنا را فراتر از حد تصور شایسته احترام می داند.” او فکر می کند که او بسیار با استعداد، واقعی، شیرین و باهوش است. او به هر چیزی که او برای آن ایستاده احترام می گذارد و توانایی او را در بیان حقایق شخصی خود و به اشتراک گذاشتن آنچه که از سر گذرانده با جهان تحسین می کند.”

برچسب ها :

ناموجود