تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 12414

سلما هایک برای جشن تولد شکیرا با آهنگی از شکیرا می رقصد

سلما هایک برای جشن تولد شکیرا با آهنگی از شکیرا می رقصد

سلما هایک چیزی جز عشق و تحسین برای شکیرا ندارد. ستاره هالیوود با به نمایش گذاشتن حرکات رقص خود و گذراندن بهترین زمان با بازسازی برخی از رقص “Hips Don’t Lie”، تولد شکیرا این نماد کلمبیایی را به بهترین شکل ممکن جشن می گیرد. هایک ستاره و هنرمند مشهور مکزیکی در حالی که در خانه

سلما هایک چیزی جز عشق و تحسین برای شکیرا ندارد. ستاره هالیوود با به نمایش گذاشتن حرکات رقص خود و گذراندن بهترین زمان با بازسازی برخی از رقص “Hips Don’t Lie”، تولد شکیرا این نماد کلمبیایی را به بهترین شکل ممکن جشن می گیرد.

هایک ستاره و هنرمند مشهور مکزیکی در حالی که در خانه روی تردمیل خود راه می‌ رفت، ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: “تولدت مبارک ملکه شکیرا.”

هایک ادامه داد، تو یک الهه موسیقی هستی. از شما برای موسیقی شما سپاسگزارم، و طرفداران این جفت او را به خاطر ظاهر خیره کننده و حرکات رقصیدنش تحسین کردند.

شکیرا به سرعت متوجه ادای احترام سلما شد و قدردانی خود را از این بازیگر به اشتراک گذاشت. “سلما تو شگفت انگیزی. ارگولو لاتین!!!” او در مورد این پست اظهار نظر کرد و افزود: “ما شما را دوست داریم.”

سلما اخیراً یکی از مهم‌ ترین توصیه‌ های خود را برای غلبه بر غم و اندوه به اشتراک گذاشته است که در حین صحبت با کلی کلارکسون به بینندگان خرد لاتین می‌ دهد. این بازیگر در لحظات غمگین و شاد ثابت کرد که موسیقی بخشی از زندگی اوست.

«دختران، وقتی غمگین هستید یا احساس می‌ کنید هیچ قدرتی ندارید، در را ببندید، کمی موسیقی بگذارید و طوری برقصید که انگار هیچ‌ کس شما را تماشا نمی‌ کند.

برچسب ها :

ناموجود