تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۱۴
کد خبر : 8407

سلما هایک از دوستی زیبای خود با آنجلینا جولی می گوید

سلما هایک از دوستی زیبای خود با آنجلینا جولی می گوید

سلما هایک در مورد دوستی زیبای خود با آنجلینا جولی صحبت می کند. در مصاحبه ای در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) این هفته، از سلما هایک، پرسیده شد که در رابطه خود با آنجلینا جولی، چه چیزی را بیشتر دوست دارد. هایک که برای نمایش فیلمی به نام ال سابور دلا نویداد در

سلما هایک در مورد دوستی زیبای خود با آنجلینا جولی صحبت می کند. در مصاحبه ای در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) این هفته، از سلما هایک، پرسیده شد که در رابطه خود با آنجلینا جولی، چه چیزی را بیشتر دوست دارد.

هایک که برای نمایش فیلمی به نام ال سابور دلا نویداد در TIFF حضور داشت روز چهارشنبه به Entertainment Tonight گفت: «همه چیز». “او در زندگی من بسیار بسیار غنی بوده است، از بسیاری جهات به عنوان مادر، می دانید. بیشتر از همه، به عنوان هنرمند.”

این بازیگر همچنین به این رسانه گفت که او و جولی به مرور زمان «به هم نزدیک‌ و نزدیک‌ تر» شده‌ اند. و این کاملاً طبیعی است. هایک افزود، این فقط چیزی است که جریان دارد.

در آگوست 2022، این بازیگر درباره فیلمبرداری بدون خون با جولی با مردم صحبت کرد و او را به عنوان “بهترین کارگردان” توصیف کرد که تا به حال با او کار کرده است. این فیلم با بازی هایک و کارگردانی جولی بر اساس رمان آلساندرو باریکو در سال 2002 ساخته شده است.

هایک که آنجلینا را «احتمالاً بهترین کارگردانی که تا به حال با او کار کرده‌ ام» می‌ خواند، و من با افراد بسیار خوبی کار کردم.

این ستاره گفت: “من همیشه او را به عنوان کارگردان دوست داشتم، اما فکر می کنم این ممکن است بهترین یا یکی از بهترین ها باشد.”

هایک همچنین با مردم به اشتراک گذاشت که این فیلم “سخت” اما “شادی” است زیرا او همچنان به ستایش جولی ادامه می دهد. او در آن زمان گفت: “این فیلم سختی بود. و بعد از آن، به نوعی، لذت بردن از این همه رنج [زیرا]، او به طرز تکان دهنده ای خوب بود.”

این دو بازیگر همچنین در فیلم ابدی مارول محصول 2021 با هم بازی کردند. جولی نقش تنا را بازی کرد و هایک نقش آژاک را بازی کرد.

در 2 سپتامبر، هایک که در طول تابستان در رسانه های اجتماعی از تعطیلات استوایی مختلف مستند می کند. تولد 57 سالگی خود را جشن گرفت و تعدادی از عکس ها را به افتخار روز خاص خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

هایک در توضیح این عکس نوشته است: «از زنده بودنم بسیار خوشحالم و برای همه نعمت‌ ها بسیار سپاسگزارم!!!!»

“خانواده عزیزم، دوستان عزیزم، سلامتی من، کاری که باعث ادامه راهم می شود، تیم توانمندم، رابطه من با حیوانات و طبیعت، و عشق همه طرفداران وفادارم. “

برچسب ها :

ناموجود