تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
کد خبر : 8580

سلما هایک آنالیزور خواستگاران آنجلینا جولی می شود

سلما هایک آنالیزور خواستگاران آنجلینا جولی می شود

سلما هایک این وظیفه را بر عهده گرفته است که برای دوست معروفش و نماد هالیوود، آنجلینا جولی، نقش کوپید را بازی کند، که رابطه‌ های پر سر و صدای زیادی از جمله طلاق‌ های پر مخاطب از برد پیت و بیلی باب تورنتون داشته است. هایک به دنبال نوع خاصی از خواستگار است سلما

سلما هایک این وظیفه را بر عهده گرفته است که برای دوست معروفش و نماد هالیوود، آنجلینا جولی، نقش کوپید را بازی کند، که رابطه‌ های پر سر و صدای زیادی از جمله طلاق‌ های پر مخاطب از برد پیت و بیلی باب تورنتون داشته است.

هایک به دنبال نوع خاصی از خواستگار است

سلما که به خاطر افسانه عاشقانه‌ اش با تاجر فرانسوی فرانسوا هانری پینو شناخته می‌ شود، طبق گزارش‌ ها، خواستگاران احتمالی آنجلینا را آنالیز می کند و هدفش یافتن یک دوست میلیاردر واجد شرایط برای اوست. اما، این فقط در مورد زرق و برق و ثروت نیست. سلما بهترین علایق آنجلینا را می داند.

به دنبال روابط شکست خورده آنجلینا با بازیگران، از جمله ازدواج های تصادفی او با برد پیت و بیلی باب تورنتون، سلما فکر می کند زمان آن رسیده است که چیز جدیدی را امتحان کند.

 

یک منبع همچنین به نشنال انکوایرر گفت: «او چشمش به چند تاجر واجد شرایط است که می‌ دانند چگونه با یکی از مشهورترین زنان جهان آشنا شوند و سخت تلاش می‌ کند که خود را با او تنظیم کنند».

تجربه خود سلما بدون شک او را برای این ماموریت تجهیز کرده است. وقتی عاشقانه های او با بازیگران جاش لوکاس و ادوارد نورتون به نتیجه نرسید، او توجه خود را به دنیای تاجران میلیاردر معطوف کرد. سلما اکنون با هانری پینو 61 ساله ازدواج کرده است که دارایی او 36 میلیارد دلار برآورد شده است.

همه چیز در مورد خانواده است

اما هدف سلما فقط عشق نیست. در مورد خانواده هم هست دوستان صمیمی پیوند خاصی با هم دارند و هایک نه تنها می‌ خواهد آنجلینا را با مردی بزرگ ببیند، بلکه می‌ خواهد با پدری بزرگ برای فرزندانش نیز ببیند.

طلاق پر سر و صدا آنجلینا از برد پیت در سال 2016 باعث شد فرزندانشان در تیررس یک نبرد حقوقی طولانی گرفتار شوند. با طولانی شدن طلاق، چند تن از فرزندانشان به بزرگسالی رسیدند و مسائل حضانت را پیچیده تر کرد.

در میان دعواهای حقوقی، آنجلینا در دسامبر 2022 آنجلینا روابط با مردان بسیار جوان‌ تر را بررسی کرد و ثابت کرد که کنترل سرنوشت عاشقانه‌ اش را در دست دارد. در حالی که او از ترتیب دادن جلسات محتاطانه لذت می برد، اما گزینش خود را حفظ می کند و اطمینان می دهد که شرکای بالقوه مهر تأیید شخصی مورد اعتماد او را دارند.

دوستی سلما و آنجلینا در طول سال ها شکوفا شده است. آنها در پروژه هایی مانند “The Eternals” و “Without Blood” با هم کار کرده اند و پیوندشان را محکم کرده اند. با گذراندن زمان بیشتری با هم، دوستی آنها به طور طبیعی عمیق تر شده است.

ماه گذشته، این دو هنرمنددر حال بردن فرزندان خود به شام ​​در رستورانی در غرب هالیوود دیده شدند. سلما هایک این بازیگر مکزیکی اخیراً در مورد دوستی آنها با Gossip Herald صحبت کرد و گفت که جولی “بسیار بسیار غنی در زندگی من بوده است، از بسیاری جهات به عنوان مادر، می دانید. بیشتر از همه، به عنوان هنرمند.”

برچسب ها :

ناموجود