تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 7265

سلفی دو نفره جنیفر لوپز با الکس رودریگز طرفداران را شگفت زده کرد

سلفی دو نفره جنیفر لوپز با الکس رودریگز طرفداران را شگفت زده کرد

جنیفر لوپز استاد رسانه های اجتماعی است و بازی را به خوبی می داند، از جمله اینکه مردم به چه چیزی چه واکنشی نشان خواهند داد. جی لو اخیراً آنچه را که در ماه آگوست انجام داده است در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و در حالی که تصویری از او در یک لباس مینی

جنیفر لوپز استاد رسانه های اجتماعی است و بازی را به خوبی می داند، از جمله اینکه مردم به چه چیزی چه واکنشی نشان خواهند داد. جی لو اخیراً آنچه را که در ماه آگوست انجام داده است در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و در حالی که تصویری از او در یک لباس مینی کاملاً متناسب وجود دارد، این نکته برجسته سریال نبود.

جنیفر لوپز اخیراً پستی را با 5 عکس از اتفاقات اوت خود به اشتراک گذاشته است. جی لو در کنار فردی که بسیاری معتقد بودند شبیه الکس رودریگز است ژست می گیرد.

در تصویر شماره دو، جی لو در کنار استخر ژست گرفته و در عین حال سیلوئت خود را با شنل طرح گل و کلاه برنزه ای پوشانده است که ممکن است بخشی از مجموعه او باشد، همانطور که قبلاً تصویر جی لو روی آن بافته شده بود.

عکس شماره سه نیز عکسی از جی لو، با لباسی سفید با رنگ لبخند بزرگ که کاملاً با عینک آفتابی هشت ضلعی و روسری ابریشمی او ترکیب می شود، مطابقت دارد.

سپس تصویری داریم از چیزی که به نظر می رسد یک کیک شکلاتی خانگی است که شمع های زیادی روی آنها قرار دارد و سپس تصویری را داریم که بسیاری از مردم را متعجب کرده است.

سپس جی لو برای ۲۵۱ میلیون طرفدار خود عکسی از شخصی که ویژگی های بسیار مشابهی با نامزد سابقش، الکس رودریگز دارد، منتشر کرد.

جی لو در حالی که فدورا و عینک آفتابی می‌ پوشید، در کنار فردی که هنوز شناسایی نشده است عکس گرفت، اما بسیاری از مردم بلافاصله شروع به مقایسه با الکس رودریگز کردند.

جنیفر همچنین تعدادی عکس دیگر را با دوستان خود به اشتراک گذاشت و این سریال را با نمای نزدیک از گردن و جواهرات خود از جمله گردنبند با املای “بن” به پایان رساند.

برچسب ها :

ناموجود