تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر : 12312

سلفی جدید سلنا گومز، واکنش عاشقانه نامزدش را به دنبال دارد

سلفی جدید سلنا گومز، واکنش عاشقانه نامزدش را به دنبال دارد

سلنا گومز در حال لذت بردن از فضای باز است! روز شنبه، این ستاره 31 ساله، سه سلفی درخشان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در حالی که مشغول تماشای طبیعت بود و در فضای باز کمی آفتاب گرفت. در این تصاویر، گومز در حالی که روی بالکن احاطه شده در فضای سبز نشسته بود،

سلنا گومز در حال لذت بردن از فضای باز است! روز شنبه، این ستاره 31 ساله، سه سلفی درخشان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در حالی که مشغول تماشای طبیعت بود و در فضای باز کمی آفتاب گرفت.

در این تصاویر، گومز در حالی که روی بالکن احاطه شده در فضای سبز نشسته بود، یک تاپ چهار خانه دنج و آرایش مینیمال را نمایش داد. عکس‌ های الهام‌ گرفته از طبیعت گومز در بخش نظرات پست او، از جمله واکنش زیبای نامزدش بنی بلانکو: سه ایموجی با چشمان قلب، عشق زیادی را به همراه داشت.

گومز و بلانکو که او قبلاً او را “بهترین اتفاقی که تا به حال برای من افتاده” نامیده است از دسامبر 2023 زمانی که گومز تأیید کرد که این دو با هم قرار ملاقات دارند، با هم مرتبط بودند.

همچنین در آخر هفته، گومز یک عکس با استیو مارتین در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد، و همچنین دو عکس دیگر از او با لباس مشکی خیره کننده از سفر ماه دسامبر خود به جشن موزه آکادمی.

در اوایل هفته، گومز با به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از استوری های اینستاگرام که شامل عکس هایی از او در طول سال ها بود، در مورد  خود صادقانه صحبت کرد.

او نوشت: «من کامل نیستم، اما به این که هستم افتخار می‌ کنم… گاهی اوقات فراموش می‌ کنم که خوب است که من باشم».

گومز همچنین در ماه گذشته خبر های مهمی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و فاش کرد که نقش اسطوره موسیقی لیندا رونشتات را در فیلم زندگینامه ای آینده ایفا خواهد کرد.

گومز نوشت: “من هیچ کلمه ای برای توصیف قلبم برای این پروژه ندارم. سالها امیدوار بودم که این رویا به واقعیت من تبدیل شود.”

برچسب ها :

ناموجود