تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۳
کد خبر : 7922

سلفی بانی بد بهترین واکنش شارون استون را دریافت کرد

سلفی بانی بد بهترین واکنش شارون استون را دریافت کرد

شارون استون در مورد سلفی آینه ای وایرال شده اخیر بانی بد چیزهایی برای گفتن داشت. خواننده پورتوریکویی طرفداران و فالوورها را پس از عکس‌ های اخیرش هیجان زده کرد و در شبکه‌ های اجتماعی لحظات سرگرم‌ کننده‌ اش را در تعطیلات با دوست دخترش کندال جنر را به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد

شارون استون در مورد سلفی آینه ای وایرال شده اخیر بانی بد چیزهایی برای گفتن داشت. خواننده پورتوریکویی طرفداران و فالوورها را پس از عکس‌ های اخیرش هیجان زده کرد و در شبکه‌ های اجتماعی لحظات سرگرم‌ کننده‌ اش را در تعطیلات با دوست دخترش کندال جنر را به اشتراک گذاشت.

به نظر می رسد شارون استون ستاره 65 ساله هالیوود نیز از طرفداران این خواننده است زیرا از این عکس وایرال شده آگاه بوده و پس از به اشتراک گذاشتن عکس توسط انتشارات، نظرات خود را در بخش نظرات صفحه اینستاگرام Us Weekly به اشتراک گذاشته است.

این بازیگر پس از دیدن این عکس مبهم گفت: «بسیار هم زیبا». پس از اینکه خواننده سلفی را در استوری خود به اشتراک گذاشت، کاربران آنلاین به سرعت افکار خود را به اشتراک گذاشتند. یک نفر نوشت: «بانی بد می‌ دانست با گرفتن آن عکس دارد چه می‌ کند»، در حالی که شخص دیگری اظهار داشت: «بعد از اینکه روشنایی را بالا بردم، به عکس خرگوش بد نگاه می‌ کنم.»

بانی بد همچنین نشان داد که راحت تر است که برخی از لحظات صمیمی خود را با کندال به اشتراک بگذارد. این خواننده ویدیویی از تعطیلات خود را با این مدل به اشتراک گذاشت و لقبی را که برای او دارد فاش کرد. در حالی که کندال یک سنجاب را تعقیب می کند، صدای هنرمند شنیده می شود که می گوید: «مامانی مراقب باش».

این مدل قبلاً در طی مصاحبه ای با هارپرز بازار درباره عشق خود صحبت کرده بود. او در مورد روابط خود گفت: “من واقعاً عاشقانه دوست دارم و بدون عذرخواهی دوست دارم.” خداحافظ.”

من همیشه برای روابط خواهم جنگید. من از بچگی همینطور بوده ام، اگرچه خجالتی بودم و گاهی اوقات خیلی بسته بودم.» او افزود: «من از هیچ چیز دست نمی کشم. برخی از افراد حاضر به ملاقات با من در آن سطح نیستند. اما این اشکالی ندارد. ترجیح می‌ دهم این کار را بکنم تا اینکه خودم را در مقابل چیزی ببندم و فرصت مناسبی به آن ندهم.»

برچسب ها :

ناموجود