تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۱
کد خبر : 6745

سرنخی جنجالی از رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون خبر ساز شد

سرنخی جنجالی از رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون خبر ساز شد

شایعات عاشقانه شکیرا و لوئیس همیلتون همچنان در حال چرخش هستند. از زمانی که برای اولین بار یک رابطه عاشقانه احتمالی بین این دو ظاهر شد، این دو بارها با هم دیده شده اند. هنگام شام در چندین شهر در سراسر جهان، مانند بارسلونا یا لندن، در یک قایق بادبانی با دوستان، در محوطه گرند

شایعات عاشقانه شکیرا و لوئیس همیلتون همچنان در حال چرخش هستند. از زمانی که برای اولین بار یک رابطه عاشقانه احتمالی بین این دو ظاهر شد، این دو بارها با هم دیده شده اند. هنگام شام در چندین شهر در سراسر جهان، مانند بارسلونا یا لندن، در یک قایق بادبانی با دوستان، در محوطه گرند پری که همیلتون در آن مسابقه می داد. حتی صحبت از یک بوسه در پشت صحنه در محل کار راننده بریتانیایی بود.

همچنین داستان هایی وجود داشت که ادعا می کردند آنها در ساعات اولیه صبح در عمارت ایبیزاف ایبیزا دیده شده اند، اما تنها چیزی که به طور قطع می دانیم این است که دوستی خوبی بین این دو وجود دارد.

شکیرا در حال حاضر در شهر لس آنجلس به سر می برد و در یک استودیوی ضبط صدا به منظور انتشار آهنگ های جدید مشغول به کار است. شکیرا با انتشار تصویری از خود در یکی از استودیوها این موضوع را در شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

اما چیزی که باعث سر و صدا شد نحوه ثبت عکس آپلود شده بود. طرفداران و فالوورهای او در شبکه های اجتماعی او را به خاطر زیبایی اش تحسین کردند، اما عده ای هم بودند که کلاه مشکی روی کیبورد میکسر را برجسته کردند.

کلاهی که برخی از طرفداران ادعا می کنند شبیه به کلاه هایی است که همیلتون بر سر دارد، به این معنی که آنها با هم در لس آنجلس هستند.

در حالی که این کلاه طرفداران را به دیوانگی کشانده است، شکیرا نیز از این فرصت برای مهمانی در لس آنجلس استفاده کرد.

او یک تاپ سفید به تن داشت، که آن را با یک کیف شانه سفید، ست کرد، در حالی که به موهای بلند و مواجش اجازه می داد صورتش را قاب کند. عکس از این زن کلمبیایی هنگام ورود به یک شام زود هنگام در رستوران The Roof در Peninsula Beverly Hills گرفته شد.

منبعی به اینتاچ ویکلی گفت: “او از جرارد گذشته است و در حال تسریع در روابط عاشقانه خود با لوئیس است. آنها جدایی ناپذیر هستند. قطعاً این یک عاشقانه گرم تابستانی است. او به عشق اعتقاد دارد و بسیار آماده است تا ببیند آینده برای آنها چه خواهد بود.”

برچسب ها :

ناموجود