تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر : 12671

سبک روز ولنتاین کایلی جنر و تیموتی شالامی دیدنی می شود

سبک روز ولنتاین کایلی جنر و تیموتی شالامی دیدنی می شود

شاید کایلی جنر و تیموتی شالامی روز ولنتاین را با هم نگذرانده باشند، اما این مانع از هماهنگی لباس هایشان نشد. روز چهارشنبه، شالامی در لندن برای تبلیغ فیلم آینده‌اش Dune: Part Two با پیراهن یقه‌ دار سفید سه بعدی بود روی فرش قرمز رفت. شالامی ظاهر هیجان‌ انگیز خود را با شلوار چرمی، چکمه‌

شاید کایلی جنر و تیموتی شالامی روز ولنتاین را با هم نگذرانده باشند، اما این مانع از هماهنگی لباس هایشان نشد. روز چهارشنبه، شالامی در لندن برای تبلیغ فیلم آینده‌اش Dune: Part Two با پیراهن یقه‌ دار سفید سه بعدی بود روی فرش قرمز رفت. شالامی ظاهر هیجان‌ انگیز خود را با شلوار چرمی، چکمه‌ های قهوه‌ ای و موهای مجعد طبیعی‌ اش تکمیل کرد و ظاهری را با ته‌ رنگی بر روی صورت کاملاً تراشیده‌ اش تقویت کرد.

در همین حال، در کالیفرنیا، کایلی جنر، با یک کت خز سایز بزرگ، که با شلوار جین بلند و یک کفش پاشنه بلند بیرون آمده بود، حال و هوای لباس های عجیب و غریب را زنده نگه داشت. جنر با یک عینک را برای استایل خود اکسسوری کرد و فرهای ساده را برای تکمیل ظاهرش انتخاب کرده بود.

استایل جدید جنر اندکی پس از آن است که او در روز جمعه در پستی اینستاگرامی از مدل موی جدید خود شبیه به مدل موی مادرش کریس جنر رونمایی کرد. کایلی این ظاهر را با ژست گرفتن در مقابل یک دیوار سفید در حالی که نوری به او می تابد،به اشتراک گذاشت.

این غول زیبایی هرگز از مدل موهای جدید طفره نمی رفت، زیرا قبلا موهای بلوند پلاتینی و رنگ موی آبی یخی داشت. ماه گذشته، او موهای صورتی آدامسی را برای سلفی‌ های جذاب در اینستاگرام به نمایش گذاشت.

در ماه ژانویه، جنر و شالامی در مراسم گلدن گلوب 2024 که یکی از عمومی‌ ترین حضورشان بود، لحظه‌ای به سبک رمانتیک داشتند. اگر چه جنر با شالامی روی فرش ژست نگرفت، اما آن دو در طول شب چندین لحظه ارزشمند برای عکاسی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود