تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۹
کد خبر : 8128

سام اصغری از طلاقش از بریتنی اسپیرز چقدر درآمد دارد؟

سام اصغری از طلاقش از بریتنی اسپیرز چقدر درآمد دارد؟

در میان تندباد های عاشقانه و در نهایت طلاق با بریتنی اسپیرز، نماد پاپ، توجه به سام اصغری، مربی تناسب اندام و مدل و بازیگر ایرانی-آمریکایی که وضعیت مالی او کنجکاوی طرفدارانی را برانگیخته است که می خواهند بدانند چگونه امرار معاش می کند، تشدید شده است. زندگی مشترک این زوج در 9 ژوئن 2022

در میان تندباد های عاشقانه و در نهایت طلاق با بریتنی اسپیرز، نماد پاپ، توجه به سام اصغری، مربی تناسب اندام و مدل و بازیگر ایرانی-آمریکایی که وضعیت مالی او کنجکاوی طرفدارانی را برانگیخته است که می خواهند بدانند چگونه امرار معاش می کند، تشدید شده است.

زندگی مشترک این زوج در 9 ژوئن 2022 با هم ازدواج کردند آغاز شد و شروع یک ازدواج 14 ماهه بود که در نهایت با درخواست سام در 17 آگوست 2023 به پایان رسید.

جریان های درآمدی متنوع اصغری

سام اصغری که به خاطر فعالیت های مدلینگ، بازیگری و تناسب اندام معروف است، دارایی خالصی دارد که طبق گزارش ها حدود 5 میلیون دلار تخمین زده می شود.

اصغری علاوه بر فعالیت‌های هالیوودی، مالک و بنیان‌ گذار اصغری فیتنس است، یک برنامه تناسب اندام فقط برای اعضا که برنامه‌ های آموزشی جامع، راهنمایی وعده‌ های غذایی، آموزش‌ های ویدیویی، توصیه‌ های غذایی شخصی‌ شده، و لیست خرید را ارائه می‌ دهد. بدیهی است که سرمایه گذاری تناسب اندام اصغری کمک قابل توجهی به رفاه مالی او می کند.

علیرغم نا معلوم بودن اندازه دقیق پایگاه مشتریان او، فالوور های قابل توجه او در اینستاگرام (3 میلیون) را نشان می دهد که این امپراتوری تناسب اندام به عنوان یک جریان درآمد پرسود عمل می کند.

اصغری علاوه بر امپراتوری تناسب اندام، راه های سرگرمی مختلفی را نیز مورد بررسی قرار داده است.

مقدمه او برای شهرت زمانی اتفاق افتاد که او به عنوان علاقه‌ مند در موزیک ویدیوی “Slumber Party” بریتنی اسپیرز بازی کرد و رابطه‌ ای را شعله‌ ور کرد که برای مدت کوتاهی بر سرفصل‌ ها تسلط یافت.

اصغری همچنین با حضور در مجموعه‌ های تلویزیونی مانند NCIS، Showtime’sBlack Monday و HBO’sHacks، صفحه‌ های تلویزیونی را زیبا کرده است.

توافق قبل از ازدواج بریتنی و سام

این زوج که از منافع عمومی و پیچیدگی موقعیت های مالی خود آگاه بودند، طبق گزارشات، یک قرارداد پیش از ازدواج آهنین امضا کردند که به شدت از ثروت 60 میلیون دلاری بریتنی محافظت می کند. این توافقنامه تصریح می کند که اصغری حق دریافت هیچ پولی را که قبل از ازدواج آنها به دست آورده است، ندارد و همین امر باعث می شود تا در رابطه کوتاه مدت با آنها سؤالاتی در مورد سهم مالی او ایجاد شود.

پیش از ازدواج بیشتر مفاد مالی مرتبط با مدت ازدواج آنها را مشخص می کند.

بر اساس گزارش‌ ها، اصغری بر اساس تعداد سال‌ های ازدواجشان واجد شرایط تسویه حساب مالی خواهد بود و در صورت 15 سال زندگی مشترک، حداکثر سقف آن 10 میلیون دلار تعیین می‌ شود.

با این حال، با توجه به مدت زمان نسبتاً کوتاه ازدواج آنها کمی بیش از یک سال به نظر می رسد منافع مالی بالقوه اصغری از این جنبه محدود باشد.

یکی از موارد مهم اضافه شده به ثروت بریتنی در طول ازدواج کوتاه آنها، قرارداد 15 میلیون دلاری با سایمون بود.

در حالی که سام اصغری مراحل طلاق را دنبال می کند، مشخص نیست که آیا او حق دریافت پولی که بریتنی در طول ازدواج آنها به دست آورده است یا خیر.

ظاهراً سام از هر گونه ادعایی در مورد مجموعه موسیقی بریتنی چشم پوشی کرده است و نام او در اسناد خانه مشترک آنها در تاوزند اوکس کالیفرنیا ذکر نشده است.

برچسب ها :

ناموجود