تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
کد خبر : 7988

سام اصغری از برهنه بودن بریتنی اسپیرز دیگر خسته شده بود

سام اصغری از برهنه بودن بریتنی اسپیرز دیگر خسته شده بود

بریتنی اسپیرز، علیرغم اینکه اوج کار پاپ او بیش از یک دهه پیش به پایان رسید، هنوز موفق می شود خود را در اخبار پیدا کند. طلاق اخیر او از سام اصغری به دلایل نادرست در تیتر خبر ها تسلط یافته است و اختلافاتی بین این دو در گرفت. در اوایل این هفته، ادعا شد

بریتنی اسپیرز، علیرغم اینکه اوج کار پاپ او بیش از یک دهه پیش به پایان رسید، هنوز موفق می شود خود را در اخبار پیدا کند. طلاق اخیر او از سام اصغری به دلایل نادرست در تیتر خبر ها تسلط یافته است و اختلافاتی بین این دو در گرفت.

در اوایل این هفته، ادعا شد که اسپیرز معتقد است اصغری جاسوسی است که پدرش برای او فرستاده است، آخرین مورد از یک ردیف طولانی از اتهامات.

هاروی لوین، بنیانگذار TMZ، همچنین ادعا کرد که در طی اختلاف نظر بین آن دو در اتاق هتل لندن، وضعیت تا جایی پیش رفت که اسپیرز دچار صدمه شد، به میز قهوه برخورد کرد و باعث آسیب سر شد که نیاز به بخیه زدن داشت. وکلای هر دو طرف هنوز به پرسش های رسانه ها پاسخ نداده اند.

بریتنی و برهنه شدن هایش سام اصغری پسر ایرانی را ناراحت می کند

حالا یک منبع نزدیک به اصغری مدعی است که نیاز همیشگی اسپیرز به برهنه شدن در مقابل کارکنان باعث ناراحتی او شده است. یکی از منابع داخلی به US Sun گفت: “سام در ابتدا نگران بود که بریتنی در زمان هایی که برای اولین بار با هم بودند، برهنه راه برود.”

«این واقعاً او را از منطقه آسایش خود خارج کرد، به‌ویژه وقتی که او هنوز تحت مراقبت بود، محافظان یا نگهبان‌ ها در اطراف بودند.

“اما با گذشت زمان این موضوع واقعاً به او آسیب رساند، زیرا از او خواسته بود تا زمانی که باغبان یا نظافتچی در اطراف هستند، خود را بپوشاند.

او از اینکه همسرش برای دیدن این غریبه ها برهنه می شود بسیار ناراحت شد.

«وقتی او را در این مورد به چالش می‌ کشید و از او می‌ خواست لباس بپوشد، بریتنی می‌ گفت که این به او مربوط نیست.

“آنها بر سر آن بحث های شدید داشتند.”

برچسب ها :

ناموجود